از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان کرمان تقدیر شد

طی مراسمی در شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور استاندار کرمان از ۳ شورای برتر آموزش و پرورش استان کرمان شامل سه شهرستان: کرمان، زرند و بم تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ استاندار کرمان صبح امروز ۲۷ دی ماه در شورای آموزش و پرورش استان تبدیل به احسن املاک بلا استفاده آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تمام شهرستان ها اگر مدارسی با موقعیت و ارزش تجاری دارند، نسبت به ایجاد ارزش افزوده آن اقدام کنند.

محمد مهدی فداکار با اشاره به اردوهای راهیان نور و اثرگذاری آن بر دانش آموزان عنوان کرد: برگزاری این اردوها با همکاری سپاه و آموزش و پرورش خواهد بود و استانداری نیز در حد توان کمک ها و حمایت های لازم را خواهد داشت.


وی؛ از میزبانی کرمان برای برگزاری جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی در ایام سومین سالگرد شهادت سردار دلها تقدیر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه گفت: در راستای تبدیل به احسن املاک بلااستفاده آموزش و پرورش و تغییر کاربری آنها، دهه فجر امسال ساخت ۱۲ دهنه مغازه مجاور هنرستان رسالت در شهر کرمان صورت می گیرد.


رضا رضایی همچنین با اشاره به طرح شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری، ۷۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل به کلاس های درس بازگردانده شده اند و شناسایی دیگر دانش آموزان نیز با همکاری دستگاه های متولی در دست اجراست.

وی خاطرنشان کرد: سه شهرستان: کرمان، زرند و بم توانستند با عملکرد مثبتی که ارائه دادند جزء سه شورای برتر آموزش و پرورش استان قرار بگیرند.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha