وزیر اطلاعات: دشمن با جنگ رسانه ای به دنبال درهم شکستن مقاومت مردم است

وزیر اطلاعات گفت: دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به کشورمان است و به همین دلیل باید هوشمند باشیم؛ دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ ای به دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است و با همکاری مردم و هم افزایی نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد شکست دشمن هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب در اولین برنامه کاری خود در چهل و سومین سفر استانی به استان کرمان آمد و با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شهید سلیمانی و شهدای گرانقدر این شهر ادای احترام کرد و سپس به زیارت بارگاه محمدبن ابراهیم مجاب رفت.

وی سپس به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان رفت و همچنین در نشست شورای اداری استان شرکت کرد و کرمان را زادگاه بزرگمردان و شهدای نامدار دانست.

وزیر اطلاعات در این نشست با اشاره به شکست دشمن در جنگ ترکیبی اخیر گفت: این پیروزی حاصل درایت مردم و نیروهای امنیتی در سایه منویات رهبر معظم انقلاب بود و با پایان یافتن فتنه ها، وظیفه همه مسئولان به ویژه دولتمردان تسریع خدمت رسانی به مردم است و در این مسیر بایستی از همه توان و نظر نخبگان به ویژه در تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه بهره گرفت.

حجت الاسلام خطیب تصریح کرد: جهت گیری دولت انقلابی و مردمی، در بودجه سال آینده عدالت محوری و انضباط اقتصادی است و رئیس جمهور به دنبال به حداقل رساندن مشکلات و افزایش رفاه در جامعه است.

وی، کاهش تورم، ثبات و رشد اقتصادی، توسعه سلامت عمومی، تامین مسکن، ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرارهای مالیاتی و حمایت از مباحث فرهنگی را از جمله اولویت‌ های دولت برشمرد.

وزیر اطلاعات همچنین سفرهای استانی رئیس جمهور را یکی از عوامل تسریع در توسعه مناطق دانست و گفت؛ با تشکیل صندوق‌ های پیشرفت و عدالت در استان‌ ها می‌ توانیم موجی از امید را در بین مردم شاهد باشیم..

حجت‌ الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی ایران دشمن همواره به‌ دنبال توطئه علیه نظام انقلاب و مردم بوده است، اظهار داشت: از همان ابتدا هدف آمریکا براندازی انقلاب ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: دشمنان در این مسیر از تحریم، نفوذ، فشارهای حداکثری، بهانه‌ های حقوق بشری، ابزارهای رسانه‌ ای و ائتلاف‌ های نظامی سیاسی و اقتصادی برای ضربه به مردم و نظام اسلامی ایران بهره گرفتند، اما برای چندمین بار برایشان مسجل شد هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند و با شکست مواجه شده اند.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به کشورمان است و به همین دلیل باید هوشمند باشیم؛ دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ ای به دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است و با همکاری مردم و هم افزایی نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد شکست دشمن هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب بابیان اینکه دشمن به دنبال این است تا عزت، قدرت و زمینه گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان را تحت تاثیر قرار دهد، تاکید کرد: با همت سرداران و خون شهدا و عزم خود مردم شاهد فراگیر شدن نفوذ محور مقاومت در خارج از مرزهای کشورمان هستیم که این نتیجه خلوص و هوشمندی افرادی همچون شهید سلیمانی است.

وی استقبال باشکوه مردم یزد از رئیس جمهور با وجود تبلیغات سوء دشمن را ناشی از حضور فعال مردم دانست و گفت: باید قدردان این ملت باشیم و باید خدمات نظام برای مردم تبیین شوند و در این بین نقش رسانه‌ ها به‌ویژه رسانه ملی نقش قابل‌ توجهی است.

وزیر اطلاعات ابراز داشت: بایستی خدمات نظام برای مردم تبیین شوند و در این بین نقش رسانه‌ ها به ویژه رسانه ملی قابل توجه است.


حجت الاسلام و المسلمین خطیب بیان کرد: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم و کشور انجام می‌ دهد و به رغم طراحی‌ های دنباله دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته توطئه‌ های دشمن را شناسایی و خنثی کند.

وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌ های دستگاه‌ های اطلاعاتی متکی به گزارشات مردمی و اطلاعات مردم پایه در کشور است، اذعان داشت: وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد که با هماهنگی دستگاه‌ های مختلف از جمله وزارت دفاع و دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشورهای غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ ای به‌ دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است، تاکید کرد: این بار هم با همکاری مردم و هم‌ افزایی نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد شکست دشمن هستیم.

حجت الاسلام خطیب با ابراز اینکه دشمن به‌ دنبال این است تا عزت، قدرت و زمینه گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان را تحت تأثیر قرار دهد، عنوان کرد: با همت سرداران بزرگ و خون شهدا و عزم خود مردم شاهد فراگیر شدن نفوذ محور مقاومت در خارج از مرزهای کشورمان هستیم که این نتیجه خلوص و هوشمندی افرادی همچون شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: دشمن همواره به‌ دنبال فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و کشور ماست و به همین دلیل باید همیشه هوشمند باشیم تا در دام توطئه‌ های دشمن گرفتار نشویم.

وزیر اطلاعات با تصریح به اینکه جهت‌گیری دولت انقلابی و مردمی، در بودجه سال آینده عدالت‌محوری و انضباط اقتصادی است و رئیس جمهور به‌دنبال به حداقل رساندن مشکلات و افزایش رفاه در جامعه است، ابراز داشت: کاهش تورم، ثبات و رشد اقتصادی، توسعه سلامت عمومی، تأمین مسکن، ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرارهای مالیاتی و حمایت از مباحث فرهنگی از جمله اولویت‌های دولت است.

حجت الاسلام خطیب با ابراز اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور یکی از عوامل تسریع در توسعه مناطق است، اضافه کرد: با تشکیل صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها می‌توانیم موجی از امید را بین مردم شاهد باشیم.

وی افزود: دشمن به دنبال این است تا عزت، قدرت و زمینه گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان را تحت تاثیر قرار دهد، اما به همت سرداران بزرگ و خون شهدا و عزم خود مردم شاهد فراگیر شدن نفوذ محور مقاومت در خارج از مرزهای کشورمان هستیم که این نتیجه خلوص و هوشمندی افرادی همچون شهید سلیمانی است.

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم و کشور انجام می‌ دهد و به رغم طراحی‌ های دنباله دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته توطئه‌ های دشمن را شناسایی و خنثی کند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌ های دستگاه‌ های اطلاعاتی متکی به گزارشات مردمی و اطلاعات مردم پایه در کشور است، اظهار داشت: وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد که با هماهنگی دستگاه‌ های مختلف از جمله وزارت دفاع و دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشورهای غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.

وی بیان کرد: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌ های ویژه‌ ای داشته است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: اقدامات در مبارزه با عناصر نفوذی با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع، دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشورهای غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز با تقدیر از خدمات مدیران و سربازان گمنام زیرمجموعه وزارت اطلاعات در استان کرمان گفت: این مجموعه با روحیه جهادی و با بهره گیری از اخلاق و دیانت بدون ریا و چشمداشت به مردم و نظام خدمت می‌کند.

استاندار کرمان نیز در این نشست گفت: در استان کرمان تعامل خوبی بین مسئولان به ویژه نماینده، ولی فقیه و بدنه دولت در استان وجود دارد.

فداکار گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در جریانات اخیر کمترین مشکل را در استان کرمان شاهد بودیم و در این خصوص نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کرمان چشمگیر است.

وی با اشاره به چالش‌ ها و ظرفیت‌ های مختلف استان کرمان خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر، شهر کرمان به دلیل وجود مزار شهید سلیمانی از اهداف خاص دشمن بود، اما با پیش‌ بینی‌ های انجام شده و تعامل و هم افزایی شورای تامین شاهد کمترین مشکلات در استان کرمان بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha