اعزام بیش از ۱۰ هزار از مردم کرمان به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان کرمان تا قبل از ماه مبارک به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار نظری در حاشیه افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش آموزی استان کرمان که در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: تعداد ۲۷۵ نفر از دانش آموزش دختر ناحیه یک و دو به این اردو اعزام می شوند، که تا اواسط اسفند ماه قریب ۲۵۰۰ دانش اموز دختر و بعد از آن ۱۵۰۰ از برادران دانش آموز را اعزام خواهد شد.

وی افزود: این روند اعزام ادامه دارد و بعد از دانش آموزان؛ بسیج دانشجویی و بسیج مساجد و محلات برای دیدار از یادمانهای دفاع مقدس اعزام خواهند شد؛ تا جوانان بتوانند از فرهنگ شهید و شهادت بهره کامل را ببرند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ خاطر نشان کرد:هدف این است قبل از ماه مبارک رمضان بیش از ده هزار نفر از اقشار مختلف با پشتیبانی استاندار کرمان و همراهی روسای آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام شوند.

سردار نظزی بیان کرد: زیرساخت هایی که وظیفه سپاه است، آمادگی کامل را دارند ولی در بحث ایاب و ذهاب مشکلاتی داریم، که ان شاءالله برطرف می شود، تا بتوانیم عزیزانی که مشتاق بازدید یادمانهای شهدا هستند، اعزام شوند.

بسیج کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha