۲۰۰ هزار متر به سرانه ورزشی استان کرمان اضافه خواهد شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، گفت: در دهه فجر، افتتاح ۱۱ طرح ورزشی را تا به امروز در دستور کار داریم، که قطعاً طرح های ما به تعداد ۲۰ طرح خواهد رسید و جمعاً ۲۰۰هزار متر به سرانه فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میثم پاریزی، گفت: به لطف خداوند، در ایام الله دهه فجر، افتتاح ۱۱ طرح ورزشی را تا به امروز در دستور کار داریم، که قطعاً طرح های ما به تعداد ۲۰ طرح خواهد رسید و جمعاً ۲۰۰هزار متر به سرانه فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در دوره خدمتگذاری وی، عدد افتتاحیه طرح های ورزشی به ۳۶۰ هزار متر در استان برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، بیان کرد: ما در شهرستان ها بیش از صد هزار متر طرح های ورزشی به مناسبت های مختلف، طی سه سال و نیم گذشته افتتاح کردیم، که من تشکر می کنم از همه کسانی که در این اتفاق مهم برای استان کرمان نقش داشتند و کمک کردند، که این عدد رقم بخورد و کرمان جزء استان های برتر کشور در حوزه زیرساخت های ورزشی کشور قرار بگیرد.

پاریزی، به برنامه های دهه مبارک فجر اشاره و اظهار کرد: مطلب مهمی که باید مد نظر قرار بگیرد، این است که حتماً باید به جنبه مردمی بودن برنامه ها توجه و دقت شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر، مصداق کار مردم و برای مردم است و معتقدیم حوزه ورزش خودش مصداق کارهای مردم است؛ چون عمومیتی دارد، که نه با اعتبارات دولتی دارد آنجا این برنامه ها انجام می شود و نه به هر حال آن گستردگی جامعه مخاطبش خیلی با اقشار دیگر قابل قیاس است، جا دارد به هر حال این را ملاک عمل مان قرار بدهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، تصریح کرد: در رویکردها، خط مشی ها و سیاست گذاری های برنامه حوزه جوانان مانند تولید محتوا، کارهای اجرایی، رسانه‌ای، بحث های تبلیغی و فرهنگی حتماً باید، پیوست فرهنگی مد نظر باشد و مواردی مانند ترویج مکتب شهید سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب در آن ها رعایت شود.

پاریزی اظهار داشت: خدماتی که حوزه ورزش به مردم ارائه می شود، تقریباً شکل رایگان دارد، مثلاً اماکن ورزشی که در سراسر کشور در اختیار مردم قرار می دهیم؛ اگر بخواهیم با نگاه اقتصادی و درآمدزایی به این اماکن نگاه کنیم، امکان استفاده بخش عمده‌ ای از مردم از این اماکن وجود نخواهد داشت.

وی ابراز داشت: امروز داریم با مبلغ حداقلی در راستای اجرای قانون و اصل ۴۴ قانون اساسی، واگذاری، برون‌ سپاری و کاهش تصدی‌ گری دولت را انجام می دهیم و در حقیقت، مصداق خدمات جمهوری اسلامی به مردم در حوزه ای گسترده هستیم، که هم می تواند سلامتی شان را تأمین کند و هم نشاط عمومی شان را به همراه داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، به بحث امیدآفرینی در برنامه ها تأکید و تصریح کرد: حتما در برنامه ها دقت نظر داشته باشید یکی از مصداق برنامه هایی که می تواند امیدآفرینی در مردم به وجود بیاورد؛ خصوصا در شرایطی که به لحاظ اقتصادی بعضی از اقشار ما شرایط خوبی را سپری نمی کنند، کارهای ورزشی و برنامه های عمومی ورزشی است که این را باید مدنظر داشته باشید.

پاریزی بیان کرد: بحث اطلاع‌ رسانی از دستاوردهای حوزه ورزش اقدام مهمی است، که باید کسانی که در برنامه ها حضور پیدا می‌ کنند، آن ها را اعلام کنند، به عنوان مثال، روسای هیئت‌های ما در شهرستان ها با علم و اطلاع نسبت به اتفاقاتی که در بحث جایگاه ورزش کشورمان در سطح رقابت های بین المللی و در سطح آسیا و جایگاه ورزش استان کرمان در بین استان‌ های کشور افتاده و زیر ساخت هایی که انجام شده است و توجهی که هیئت های ورزشی به نقاط محروم تر دارند، آگاهی سازی کنند. تا مردم از زحماتی که کشیده می شود، آگاه شوند.

وی از مسئولان ورزشی درخواست کرد: به برنامه ها و روزشمار هفته خصوصا شعار محوری سال توجه داشته باشند و در بنرها و کارهای انجام شده متناسب با شعار محوری سال و روزشمار هفته اقدام کنند.

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha