تا آخر به ولایت و ارزش‌ های انقلاب وفاداریم/دعوت از مردم استان کرمان جهت حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار کرمان و نماینده مردم ولی فقیه در استان کرمان به مناسبت ۲۲ بهمن طی بیانیه ای مشترک اظهار داشتند: مردم دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پای عهد خود مانده‌ اند و با عمل به وصیت‌ نامه سیدالشهدای مقاومت، تا آخر به ولایت و ارزش‌ های انقلاب وفادارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم »

انقلاب اسلامی ایران تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که فریاد آزادیخواهی و استقلال طلبی خود را در گوش جهانیان طنین‌ انداز کردند و یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی مردم ایران است.


انقلاب اسلامی امروز و پس از گذر از بحران ها و با همبستگی، وحدت و انسجام ملی در برابر دسیسه بدخواهان و دشمنان، استوارتر از همیشه ایستاده و به ملجاء و الگوی ملت های آزادیخواه بدل شده است.

اینک در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که ایران قوی با وجود تهدیدات و تحریم های ظالمانه همچنان مسیر عزت و پیشرفت خود را استمرار می بخشد و دستاوردهای ارزنده این انقلاب، تصویری شکوهمند از اقتدار ایران و ایرانیان در جهان خلق کرده است.

به همین دلیل دشمنان با تجمیع تمامی قدرت های رسانه ای و تبلیغی خود به دنبال کمرنگ نشان دادن دستاورد ها و تخریب چهره واقعی این انقلاب هستند تا مسیرتحولی و پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف و ملت ایران را از راه و هدف خود ناامید سازند.


علیرغم تمام تلاش های دشمنان، بحمدالله و به فضل الهی و رهبری‌های حکیمانه و داهیانه امامین انقلاب و در سایه اتحاد و همدلی، مردم بصیر و بیدار ایران نشان داده اند دسیسه های دشمنان هرگز نتوانسته است خللی در عزم و اراده آنان در ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد کند.


اینجانبان با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای ایران اسلامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و از همه مردم متدین و انقلابی استان کرمان دعوت می کنیم با حضور آگاهانه و پرشور خود در اجتماع ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، جلوه جدید و ماندگاری از حماسه حضور را در زیر پرچم مقدس ایران عزیزمان به ثبت رسانند.

و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، رهبری معظم انقلاب و شهیدان سرفراز، نشان دهند که مردم نجیب دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عمل به وصیت نامه سیدالشهدای مقاومت، همیشه و تا آخر به ولایت و ارزش‌های انقلاب وفادارند.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

محمدمهدی فداکار
استاندار کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha