وقتی نماد فقر به نماد ثروت تبدیل می شود/ هتل کپری پارسیان قلعه‌ گنج واحد نمونه گردشگری کشور شد

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان، گفت: در نخستین جشنواره انتخاب کارآفرینان نمونه حوزه‌ های گردشگری و صنایع‌ دستی کشور، هتل پارسیان قلعه‌ گنج به عنوان واحد نمونه گردشگری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی، گفت: در نخستین جشنواره انتخاب کارآفرینان نمونه حوزه‌ های گردشگری و صنایع‌ دستی که با حضور مقامات وزارت میراث‌ فرهنگی و جمعی از کارآفرینان برگزار شد، از محمد جواد جهانپور، مدیر هتل پارسیان و همچنین کارکنان این هتل در شهرستان قلعه‌ گنج استان کرمان تجلیل شد.

وی افزود: با ساخت این هتل در قلعه‌ گنج، "کپر" که نمادی از فقر و محرومیت بود، به نمادی از ثروت تبدیل شد و تاثیر بسزایی در جامعه محلی این منطقه گذاشت؛ به طوریکه مردم این منطقه و شرکت‌ های بزرگ در ساخت بیشتر این نوع اقامتگاه‌ ها اهتمام ورزیده و بر تعداد اشتغال و توسعه وضعیت اقتصادی مردم افزوده شد.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان، با بیان اینکه در ساخت هتل کپری از مصالح طبیعی استفاده شده زیرا مباحث زیست محیطی از اولویت‌ های دست‌ اندرکاران این هتل بوده است، اظهار کرد: به کار بردن فعالیت‌ های نوآورانه و همچنین فروش و نمایش انواع مختلف صنایع‌ دستی حصیری در این هتل جذابیت خاصی به این مکان داده است.

فعالی، خاطرنشان کرد: ایجاد این چنین اقامتگاه‌ ها موجب مهاجرت معکوس در این منطقه شده است؛ که بدون شک باید از دست‌ اندرکاران، مدیریت و کارکنان این هتل تجلیل شود، زیرا آنها موجب ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه شده‌ اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha