کلنگ‌ زنی احداث ۲ مدرسه ١٢ کلاسه در شهر کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کلنگ احداث 2 مدرسه ١٢ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در شهر کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در این مراسم با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌ هزار کلاس درس در استان ساخته و به بهره‌ برداری رسیده است، گفت: ۱۶۶ طرح آموزشی نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد و یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آنها در سفر رئیس جمهور اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر نیز ۴۰۸ کلاس درس در استان کرمان به بهره‌ برداری رسیده است، تصریح کرد: ۱۰ درصد طرح های آموزشی افتتاح شده در سطح کشور متعلق به آموزش و پرورش استان کرمان بود.

گفتنی است؛ کلنگ احداث مدرسه ١٢ کلاسه شهید حسن فدایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در زمینی به مساحت ۳هزار و ۵۷۴ متر مربع با زیر بنای یک هزار و ۳۲۵ متر مربع در شهر کرمان به زمین زده شد.

همچنین مدرسه ١٢ کلاسه حضرت فاطمه زهرا(س) در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با زیر بنای یک‌ هزار و ۳۲۵ متر مربع در پانصد دستگاه شهر کرمان احداث خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha