آموزش‌ رایانه‌ ویژه آتش‌ نشانان کرمانی جهت خدمت‌ رسانی سریع‌ تر

مدیر عامل سازمان فن‌ آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان از برگزاری دوره‌ های آموزشی کار با رایانه و استفاده از نرم‌ افزارهای تخصصی برای کارکنان سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حیدر هادی‌ زاده گفت: با توجه به راه‌ اندازی سامانه ثبت گزارشات سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی و نیز اهتمام مسئولین سازمان مذکور به ثبت اطلاعات متنوع کارکردی در سامانه موقعیت مکانی ایجاد شده توسط سازمان فاوا، تسلط آن تعداد از کارکنان سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی که با امور یادشده در ارتباط می‌باشند، از ضروریات اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: با درک این ضرورت، دوره‌ های آموزشی کوتاه‌ مدتِ کار با رایانه و استفاده از نرم افزارهای تخصصی و دیگر مباحث مورد نیاز، برای کارکنان سازمان آتش‌ نشانی، به صورت نظری و عملی برنامه‌ ریزی، برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فن‌ آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان، با اظهار اینکه برای افزایش سطح دانش و اطلاعات آتش‌نشانان در زمینه رایانه، آموزش‌ های لازم تدوین شده و به صورت مستمر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ های آموزشی که کلیه پرسنل سازمان آتش‌نشانی از آن بهره‌ مند خواهند شد، توسعه مهارت‌ های مورد نیاز آتش نشانان و ایجاد شرایط مناسب برای ارائه بهینه، به‌ موقع و سریع‌ تر خدمات به شهروندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha