رفع نواقص نمازخانه های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

استاندار کرمان در جلسه شورای اقامه نماز استان، گفت: نمازخانه های بین‌ راهی و ورودی و خروجی استان در آستانه سال جدید و ماه رمضان باید مورد بررسی و رفع نقص قرار گیرند. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شورای اقامه نماز استان کرمان، شنبه ۱۳ اسفند ماه با حضور حجت‌ الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان و دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد.

امام جمعه کرمان در این جلسه، با بیان اینکه سه ماموریت در ارتباط با فریضه نماز باید به بهترین شکل در شورای اقامه نماز دنبال شود، عنوان کرد: تمام توان خود را به‌ کار ‌می گیریم تا بسترهای ادای این فریضه الهی به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

حجت‌ الاسلام علیدادی افزود: اعضای ستاد اقامه نماز باید تمام توان خود را صرف این کنند، تا بهترین و مناسب‌ ترین تبلیغ را برای نماز در محدود مأموریتی خود انجام دهند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان ادامه داد: هر فردی در جمهوری اسلامی و در این حکومت دینی به هر اندازه که جایگاه بالاتری دارد، به همان تناسب باید در مسائل دینی به ‌ویژه موضوع نماز حساسیت بیشتری داشته باشد.

استاندار کرمان نیز گفت: مردم ما انسان‌ های دینداری هستند و همین دینداری آنها باعث تثبیت انقلاب اسلامی ایران شده است.

محمد مهدی فداکار، بر تشکیل کمیته‌ ای متشکل از میراث فرهنگی، اوقاف، راهداری، ستاد اقامه نماز و با پشتیبانی استانداری برای بررسی نمازخانه های بین راهی تاکید و خاطرنشان کرد: نمازخانه های بین‌ راهی و ورودی و خروجی استان در آستانه سال جدید و ماه رمضان باید مورد بررسی و رفع نقص قرار گیرند.

وی همچنین، بر پیگیری برای اهدای جوایز جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی فجر تا فجر نیز تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha