واگذاری بیش از ۲ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان؛ گفت: در سالروز تاسیس کمیته امداد و در ارتباط تصویری با رئیس جمهور، ۲ هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، گفت: بمناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و طی ارتباط تصویری آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور، کلید ۲۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان این نهاد در سراسر کشور واگذار شد.


وی افزود: در همین راستا؛ واگذاری ۲ هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان نیز به صورت همزمان انجام و به صورت نمادین در محل دفتر استاندار کرمان، با حضور دکتر محمد مهدی فداکار استاندار، سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان، مسئولین و خیّران، کلید سه واحد را به مددجویان اهدا کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان تصریح کرد: با مساعدت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ستاد اجرای فرمان امام، خیّران و بنیاد علوی‌ این واحدهای مسکونی تحویل داده می‌ شوند.


عسکری نژاد، عنوان کرد: از ۳ هزار و ۴۱۱ واحد که در سال جاری در دست اقدام داشتیم، ۲ هزار و ۱۱۳ مورد امروز به مددجویان کمیته امداد استان کرمان واگذار شد و با یان حساب ؛ دومین استان در تعداد واحدهای مسکونی هستیم.


وی خاطرنشان کرد: حدود ۳ میلیارد ریال از محل مساعدت بلاعوض کمیته امداد و کمک خیّران برای ساخت واحدها هزینه شده است.

واگذاری بیش از ۲ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha