پایگاه میراث جهانی بم در همایش"به استقبال نوروز" پایگاه برتر کشوری شد

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: در همایش کشوری «به استقبال نوروز» پایگاه میراث جهانی بم به عنوان پایگاه نمونه و برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی سه‌ شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ به برگزاری دومین همایش “به استقبال نوروز” با حضور وزیر میراث‌ فرهنگی و مسئولان کشوری در محل آمفی تئاتر این وزارتخانه اشاره و اظهار کرد: پایگاه میراث جهانی بم و منظر فرهنگی آن، بواسطه اهتمام در امر مرمت، حفاظت و ساماندهی ارگ تاریخی بم و همچنین معرفی شایسته این اثر در مراسم “نوروزگاه ۱۴۰۱” از بین ۱۵۳ پایگاه میراث جهانی و ملی کشور به عنوان پایگاه نمونه و برتر کشور انتخاب شد.

وی افزود: در این مراسم وزیر میراث‌ فرهنگی از دکتر محسن قاسمی، به عنوان مدیر نمونه کشوری در حوزه پایگاه‌ های میراث‌ فرهنگی تجلیل کرد.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: در سال‌ های گذشته فعالیت‌ های موثری در زمینه مرمت و بازسازی ارگ تاریخی بم انجام شده است؛ که خوشبختانه در همایش مذکور به بهترین شکل از مدیر و پرسنل پر تلاش پایگاه میراث جهانی بم تقدیر شد.

 پایگاه میراث جهانی بم در همایش"به استقبال نوروز" پایگاه برتر کشوری شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha