اختتامیه مرحله استانی هفدهمین جشنواره قرآنی«مدها متان» در انار برگزار شد

آیین اختتامیه مرحله استانی هفدهمین جشنواره قرآنی«مدها متان» کرمان با حضور مسئولان استان و شهرستان انار و جمعی از مردم و متسابقین برگزار شد و در پایان ۴۴ برگزیده این دوره از جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در این مراسم ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره، مجتمع مس سرچشمه و تمام خیرانی که برای تکریم قرآن و خادمان قرآن خدمت می‌ کنند، اظهار کرد: به تبعیت از امام خود باید نگران سستی و خستگی پس از فتح و سستی در منزل باشیم و لذا باید نگران سستی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ ها، جوانان و ... باشیم و تلاش کنیم، تا پیروزی خود را حفظ و انقلاب را با قدرت به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسانیم.

محسن روحی، با بیان اینکه قرآن کتاب اسلام و انقلاب ما است و ما وظیفه دو چندانی در برابر آن داریم، افزود: باید تلاش کنیم جلسات قرآن و حافظان قرآن بیشتر شده و خادمان قرآن نیز تکریم شوند، که برپایی چنین جشنواره‌ ها و برنامه‌ هایی کمک بسیاری برای این امر می‌ کند.

اختتامیه مرحله استانی هفدهمین جشنواره قرآنی«مدها متان» در انار برگزار شد

نماینده مردم شهرستان‌ های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره قرآن مدهامتان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان، اظهار داشت: آیت الله مصباح احترام به قرآنی ها را لازم می‌ دانست و بی احترامی به آنان را جایز نمی‌ دانست و می‌ فرمود؛ هیچ‌ وقت به آتش جهنم نمی‌ سوزید؛ زیرا قرآن نمی‌ سوزد.

حجت‌ الاسلام حسین جلالی، نیز در این مراسم با بیان اینکه در دولت‌ های مختلف به موضوع فرهنگ کم توجهی می‌ شود و از یک‌ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه کشور، تنها یک و هفت دهم یعنی ۳۹ میلیارد تومان به فرهنگ اختصاص یافته، بیان کرد: در چنین شرایطی باید انقلابی و جهادی کار فرهنگی انجام دهیم.

اختتامیه مرحله استانی هفدهمین جشنواره قرآنی«مدها متان» در انار برگزار شد

گفتنی است؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جریان سفر به شهرستان انار، علاوه بر شرکت در اختتامیه جشنواره قرآنی مدها متان، از موسسه تک منظوره آوای آتنا، محل ساخت پلاتو انار، مجتمع فرهنگی هنری انار و محل موسسه فرهنگی هنری رسانه‌ ای ارگ بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha