پیگیر شکایت مصدومان سانحه سقوط بالگرد جمعیت هلال احمر هستیم

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ با تاکید بر اینکه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه بالگرد هلال احمر در کرمان در دست انجام است، تصریح کرد: برخی از مصدومان حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در شهرستان بافت به عنوان شاکی ثبت شکایت کرده اند، اما برخی هنوز به این پرونده ورود نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه کرمان، اظهار داشت: در حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و همراهان علاوه بر خسارت‌ جانی که به سرنشینان این بالگرد وارد شد، قصور احتمالی دیگری نیز مورد توجه است؛ زیرا در این سانحه یک نفر جان خود را از دست داد و سایرین نیز مصدوم شدند.

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله بعد از وقوع این سانحه پرونده قضایی در دادگستری شهرستان بافت محل وقوع حادثه تشکیل شد، افزود: بازپرس ویژه ای برای بررسی روند این حادثه در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با تاکید بر اینکه تیم های بازرسی و بازپرس ویژه پرونده سقوط بالگرد در شهرستان بافت هم اکنون در حال رسیدگی و علت یابی این حادثه هستند، گفت: مصدومان این حادثه هم اکنون از بیمارستان ترخیص شده اند، اما پیگیری های قضایی همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام حمیدی، با تاکید بر اینکه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه بالگرد هلال احمر در کرمان در دست انجام است، تصریح کرد: پس از اعلام نتیجه بررسی اطلاعات، رسیدگی به این پرونده ادامه می یابد و سازمان بازرسی استان کرمان نیز به پرونده سقوط بالگرد هلال احمر در بافت ورود کرده و هرگونه قصور و تقصیر را بررسی می کند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای بررسی پرونده سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت خسارت وارده به بیت المال نیز مد نظر قرار دارد، که این خسارت باید جبران شود.

رییس‌کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: برخی از مصدومان حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در شهرستان بافت به عنوان شاکی ثبت شکایت کرده اند، اما برخی هنوز به این پرونده ورود نکرده اند.

دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha