باغ شاهزاده ماهان در صدر بازدید مسافران نوروزی

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کرمان، گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از باغ شاهزاده ماهان بازدید داشته اند و این اثر ثبت جهانی، تاکنون در صدر بازدید مسافران نوروزی در استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی، گفت: از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا یکم فروردین‌ ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هزار نفر از باغ شاهزاده ماهان بازدید کرده‌ اند.

وی، با اشاره به اینکه آمار بازدید از باغ شاهزاده ماهان نسبت به مدت مشابه پارسال، رشد داشته است، افزود: در تاریخ یکم فروردین‌ ماه ۱۴۰۲ بیش از ۵ هزار نفر از این بنای تاریخی ثبت جهانی بازدید داشته‌ اند.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان در فهرست آثار جهانی به ثبت رسیده است، بیان کرد: این بنای تاریخی هر ساله در ایام نوروز، دارای بیشترین تعداد مسافران است و تاکنون در صدر بازدید گردشگران و مسافران نوروزی استان کرمان است.

فعالی، خاطر نشان کرد: تاکنون به ترتیب، باغ شاهزاده ماهان، حمام گنجعلیخان کرمان و ارگ تاریخی بم به ترتیب دارای بیشترین تعداد بازدید کننده در استان کرمان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha