پیگیری اعطای تسهیلات کم‌ بهره‌ به معلمان نمونه

استاندار کرمان گفت: اعطای تسهیلات کم‌ بهره به صورت نمادین برای معلمان نمونه و پیشکسوت در هفته بزرگداشت مقام معلم پیگیری می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۲، مداخله به هنگام و آموزش مشاوران و معلمان در پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی دانش‌ آموزان را موثر دانست.

وی، طرح رتبه‌ بندی معلمان را اقدام بزرگ دولت سیزدهم در زمینه تکریم معلمان دانست و گفت: این طرح گام مهمی در بهبود وضعیت معیشتی معلمان به شمار می‌ آید.

استاندار کرمان، برای برنامه‌ های هفته تکریم و بزرگداشت مقام معلم پیشنهاد داد: دیدار با معلمان پیشکسوت و حضور مسئولان در مدارس زمان تحصیل شان صورت گیرد و بر برگزاری ویژه برنامه شهدای معلم و دیدار با خانواده آنها را مورد تاکید قرار داد.

فداکار، تصریح کرد: اعطای تسهیلات کم‌ بهره به صورت نمادین برای معلمان نمونه و پیشکسوت در هفته بزرگداشت مقام معلم پیگیری می‌ شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز بر تامین امنیت حوزه‌ های امتحانی برای پیشگیری از هرگونه تنش در روند برگزاری امتحانات تاکید و عنوان کرد: برگزاری مطلوب آزمون‌ های نهایی پایه دوازدهم و متقاضیان سابقه تحصیلی و ترمیم نمره در دستور کار است.

رضا رضایی، افزود: بر این مبنا، ۴۰ درصد نمره در کنکور امسال تاثیر دارد، که در سال‌ های آینده به ۶۰ درصد می‌ رسد، بنابراین بسیج منابع و امکانات استان و همکاری لازم در برقراری امنیت حوزه‌ های امتحانی و پیشگیری از بروز تخلف ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: ۱۱ روز امتحان نهایی در استان داریم که تامین اینترنت مطلوب، به کارگیری رسانه‌ ها برای اطلاع‌ رسانی امتحانات، رصد فضای مجازی برای عدم انتشار سؤال‌ ها و شایعه سازی، هماهنگی با پلیس راهور و تامین تجهیزات فیزیکی مورد نیاز حوزه‌ های اجرا لازم است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این خصوص، خاطرنشان کرد: همه نهادها و ارگان ها در کنار آموزش و پرورش نقش موثری در کاهش آسیب‌ های اجتماعی دارند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha