رفع تصرف ۸۸۰ هکتار از اراضی استان کرمان در سال گذشته

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۱ به همت اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان، ۸۸۰ هکتار اراضی تصرف شده به ارزش ۱۰ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال به بیت المال اعاده شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، اظهار کرد: از مجموع ۲ هزار و ۵۲۶ پرونده مطروحه در حوزه حفظ حقوق بیت المال استان کرمان، یک هزار و ۴۱۴ پرونده منجر به صدور حکم و اعاده اراضی تصرفی به بیت المال شده است.

وی افزود: تعداد افرادی که در رابطه با تضییع حقوق بیت المال تحت تعقیب قرار گرفته اند، یک هزار و ۴۷۰ نفر می باشد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان، تصریح کرد: قلع و قمع مستحدثات در ۵۵۹ هکتار از اراضی تصرفی نیز انجام و یک هزار و ۴۵۵ مورد تغییر کاربری‌های غیرمجاز نیز شناسایی شده است.

حجت الاسلام حمیدی، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ همچنین ۲۶۰ مورد خلع ید در ۳۲۳ هکتار اراضی نیز انجام شده است.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ به همت اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان ۸۸۰ هکتار اراضی تصرف شده به ارزش ۱۰ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال به بیت المال اعاده شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در خاتمه؛ از تلاش‌ های انجام شده از سوی دستگاه‌ های دست اندرکار در حوزه حفظ حقوق بیت المال از جمله جهاد کشاورزی شمال و جنوب، منابع طبیعی شمال و جنوب استان، راه و شهرسازی شمال و جنوب استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آب منطقه‌ ای تقدیر کرد.

دادگستری کل استان کرمان

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha