تعیین تکلیف اراضی معطل مانده در دست سرمایه‌ گذاران

در دیدار استاندار کرمان و مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان، بر تعیین تکلیف اراضی معطل مانده در دست سرمایه‌ گذاران و واگذاری آنها تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان سه‌ شنبه ۵ اردیبهشت ماه با دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان دیدار و مباحث متعددی از جمله تعیین تکلیف اراضی معطل مانده در دست سرمایه‌ گذاران، استفاده از ظرفیت‌ های قانون بودجه، پیگیری حقوق دولتی معادن و غیره مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

استاندار کرمان در این دیدار، عنوان کرد: ظرفیت‌ های بزرگی در قانون بودجه دیده شده است، که دستگاه‌ ها می‌ توانند برای پیشبرد طرح‌ ها و پروژه‌ ها از آن استفاده کنند.

فداکار، پیگیری برای جرائم قطعی شده و حقوق دولتی معادن را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با حضور دیوان محاسبات در نشست شورای برنامه‌ ریزی و معادن استان، نکات و مباحث مرتبط با دستورالعمل‌ ها و اقداماتی که باید صورت گیرد، به مدیران ارائه شود.

مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان نیز در این دیدار، عنوان کرد: دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌ های نظارتی قطعا در تحقق شعار سال تاثیرگذار هستند و در کنار کار اصلی حسابرسی شرکت‌ ها و مجموعه‌ های دولتی، بحث کنترل انضباط مالی در شرکت‌ های سهامدار دولتی هم انجام می‌ دهد.

مسعود کاشی، تصریح کرد: کنترل و بررسی اجرای دقیق تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶ پرداختی به دستگاه‌ ها به بهترین نحو که منجر به تولید شوند، پیگیری جذب اعتبارات از سوی دستگاه‌ ها، استفاده از بخش غیردولتی در تکمیل پروژه‌ ها و انتشار اوراق مشارکت توسط دستگاه‌ ها در جهت پیشبرد و سرعت عمل پروژه‌ های عمرانی، فروش اموال مازاد توسط دیوان محاسبات بررسی می‌ شود.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha