اولین سامانه هشدار الکترونیک آتش‌ سوزی در کرمان راه اندازی می شود

معاون خدمات‌ شهری شهردار کرمان، از راه‌ اندازی و بهره‌ برداری از«سامانه هشدار الکترونیک آتش‌ سوزی» در شهر کرمان، به‌ عنوان نخستین شهر کشور در تعامل با مرکز هشدار الکترونیک(مها)، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود ایرانمنش، در دیدار با رییس هیات مدیره سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان و مدیر کل مرکز هشدار الکترونیک پلیس فراجا(سامانه مها)، گفت: اگرچه رعایت ضوابط ایمنی و ایمن‌ سازی اماکن از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، اما نباید از استقرار سامانه‌ های هشدار حریق با کارکرد تشخیص زودهنگام و گزارش به‌ موقع آتش‌ سوزی که یکی از اساسی‌ ترین موضوعات در کاهش خسارات است، غافل شویم.

وی، با اشاره به آتش‌ سوزی‌ ها و خسارات قابل توجه ناشی از آنها در سال گذشته، اظهار داشت: با بهره‌ مندی از سامانه هشدار الکترونیک پلیس، به میزان قابل توجهی از خسارات مربوط به آتش‌ سوزی‌ های احتمالی در سال جدید، کاسته خواهد شد.

معاون خدمات‌ شهری شهردار کرمان، با بیان اینکه برای اولین‌ بار در کشور، سامانه هشدار الکترونیک پلیس آتش‌ سوزی در شهر کرمان راه‌ اندازی می‌ شود، یادآور شد: بهره‌ برداری از این سامانه و استقرار زیرساخت‌ های مورد نیاز، گام بلند و مؤثری در کنترل حوادث و اثرات نامطلوب ناشی از آن ایجاد خواهد کرد.

شهرداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha