رئیس جمهور: کارهای انجام شده در کرمان کافی نیست

رئیس جمهور در فرودگاه بم خطاب به مسئولین گفت: کارهای خوبی در کرمان انجام شده اما هنوز برخی مشکلات و نواقص مردم عزیز منطقه را رنج می‌ دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در فرودگاه بم خطاب به مسئولین گفت: کارهای خوبی در کرمان انجام شده اما هنوز برخی مشکلات و نواقص مردم عزیز منطقه را رنج می‌ دهد.

وی افزود: ظرفیت‌ های بسیاری در استان کرمان وجود دارد که باید به آن‌ ها پرداخته شود.

رئیس جمهوری تصریح کرد: وظیفه سنگینی بر دوش دولت و مسئولان است. و وظیفه دولت و مسئولین در این زمینه بسیار سنگین است.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: دولت هم برای انجام پروژه ها و طرح های بزرگ از مسائل ضروری و حیاتی غافل نشده است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در شهر بم کم آبی است. بم شهری است که هم کشاورزی است، هم گردشگری و هم تاریخی و نکته مهم دیگری که در این زمینه هست، وجود شهرستان بم در پس سواحل مکران است که ظرفیت ترانزیتی خوبی برای این شهرستان فراهم کرده است.

رئیس جمهور: کارهای انجام شده در کرمان کافی نیست

رئیس جمهور ابراز داشت: لذا برای این شهر، مسئله آب مسئله بسیار مهمی است؛ که کمبود آن طی سال ها رنج بسیاری بر مردم متحمل کرده است.

آیت الله رئیسی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همکاران مان در استان کرمان و پیگیری هایی که وزیر نیرو انجام داده است، امروز مقدمات دسترسی آب گوارا پس از ۱۲ سال برای مردم شریف بم فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه این سفر صرفا برای سرکشی از پروژه‌ ها و افتتاح طرح‌ های تکمیل شده انجام شده است، اظهار کرد: در این سفر علاوه بر افتتاح طرح‌ های آماده از طرح انتقال آب از خلیج‌ فارس نیز بازدید خواهیم کرد، تا روند اجرای آن تسریع شود و انشاءالله در مدت کوتاهی به بهره‌ برداری کامل برسد.

رئیس جمهور با قدردانی از همه کسانی که برای اجرا و تکمیل این طرح‌ ها تلاش کرده‌ اند، خاطرنشان ساخت: در استان کرمان ظرفیت‌ های زیادی وجود دارد، که مدیران و دست‌ اندرکاران باید به شکل صحیح این ظرفیت‌ ها را مدیریت کنند، تا مردم از مواهب آنها بهره‌ مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha