‌رشد ۳۰۰۰ مگاواتی مصرف برق نسبت به اوج‌ بار سال گذشته

محرابیان، وزیر نیرو با اشاره به رشد ۳۰۰۰ مگاواتی مصرف برق نسبت به اوج‌ بار سال گذشته، گفت: به هیچ وجه در بخش خانگی تاکنون قطعی نداشته‌ایم و شرایط مدیریت شده برای تأمین برق مشترکان در دستورکار است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا) علی‌اکبر محرابیان با اشاره به گرمای بی‌سابقه در این روزها، اظهار داشت:‌براساس گزارش کارشناسان هواشناسی گرمای بی‌سابقه‌ای بر جو کشور حاکم شده که در طول ۱۱ سال گذشته بی‌سابقه است.

وزیر نیرو در تشریح آخرین وضعیت شبکه برق گفت: هم‌اکنون شبکه برق کشور به صورت پایدار نسبت به عرضه برق به مشترکان اقدام می‌کند.

وی افزود: از مردم بابت همکاری خوب در صرفه‌جویی مصرف برق تشکر می‌کنم و تداوم این شرایط می تواند ضامن پایداری شبکه برق کشور باشد.

محرابیان تأکید کرد: مصرف برق کشور نسبت به روز مشابه در سال گذشته ۶ هزار مگاوات افزایش داشته و همچنین نسبت به اوج ثبت شده در سال گذشته ۳ هزار مگاوات بیشتر است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم در روز جاری اوج بار تاریخی مصرف برق نصاب جدیدی ثبت کرده و از ۷۲ هزار و ۴۰۰ مگاوات عبور کند.

وزیر نیرو عنوان کرد: به هیچ وجه در بخش خانگی تاکنون قطعی نداشته‌ایم و شرایط مدیریت شده برای تأمین برق مشترکان در دستورکار است.

محرابیان تأکید کرد: همکاری مردم در این گرمای بی‌سابقه پایداری شبکه برق را تضمین می‌کند و حداکثر انرژی به همه مشترکان عرضه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha