افتتاح طرح آبرسانی به ۱۱۰ روستا در استان کرمان

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛ آئین افتتاح طرح آبرسانی به ۱۱۰ روستا استان کرمان از محل روستای قنات ملک(زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) صورت پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین افتتاح طرح آبرسانی به ۱۱۰ روستا استان کرمان از محل روستا قنات ملک(زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) گفت: سلیقه خوبی به خرج داده شده که این مراسم در مسجد و روستا حاج قاسم برگزار شد و این اقدام کار را خیلی زیباتر کرد.

وی ادامه داد: خداوند می‌تواند دل‌ ها را تغییر دهد و کاری که خدا با حاج قاسم سلیمانی کرد با هیچ‌ کس نکرد؛ که چنین محبوییتی را پیدا کرد و تمامی همشهریان حاج قاسم نیز بر این موضوع کار کنند که حاج قاسم چه کرد که به این درجه نائل آمد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، با اشاره به رفاقت ۴۰ ساله با حاج قاسم بیان کرد: در روزهای پس از شهادت حاج قاسم دوستان صحبت می‌ کردیم که او چه کار کرد که خدا، دل میلیون‌ ها نفر را نه تنها در داخل ایران بلکه در جاهای مختلف دنیا معطوف حاج قاسم کرد، که با دلدادگی در مراسم حاج قاسم بیایند.

سردار فدوی با تأکید بر اینکه یکی از کارهایی را که حاج قاسم انجام داد و به آن اعتقاد داشت، خدمت به مردم بود، عنوان کرد: این در حالی‌ ست که اگر عبادت‌ های ما ۱۰ مورد باشد، ۹ مورد آن خدمت به‌ مردم است.

وی افزود: آبرسانی به روستاها و سایر پروژه‌ های خدمت‌ رسانی به مردم را به‌ شکل جهادی و انقلابی و آن هم به‌ زودی انجام می‌دهیم و نمی‌ گذاریم کارها طولانی شود؛ چرا که اگر کاری طولانی شود، حلاوت و شیرینی آن از مردم گرفته می‌ شود.

افتتاح طرح آبرسانی به ۱۱۰ روستا در استان کرمان

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ۴۴ سال و پنج ماه از انقلاب گذشته و نمی‌ توان کار مانده از گذشته را معطل نگه داشت، ابراز کرد: جاده روستایی، مسکن روستایی و آبخیزداری و بسیاری از پروژه‌ ها را سپاه و بسیج با تمام توان انجام می‌ دهند.

سردار فدوی با تأکید بر این‌ که مجموعه‌ های سپاه از هم سبقت می‌ گیرند تا در خدمت‌ رسانی به مردم پیشگام باشند، گفت: توان موشکی هم خدمت به مردم است، اما زمانی که آب به خانه مردم می‌ رسد حلاوت شیرینی آن را بهتر درک می‌ کنند.

وی تأکید کرد: با اطمینان می‌ گویم برای انجام تکلیف‌ مان در سپاه حتی یک لحظه را از دست نمی‌ دهیم. یک لحظه دشمنی‌، دشمنان علیه ما قطع نشده و فقط نوع آن تغییر کرده است؛ هیچ دشمنی جرات نمی‌ کند، به ایران نگاه چپ کند و این به برکت استقامت‌، صبر و انجام تکالیف دهه ۶۰ و شهدایی‌ است که تقدیم شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر این‌که دشمنان را با رفع محرومیت‌ ها در داخل کشور به پشیمانی می‌ رسانیم، ادامه داد: تمامی مجموعه‌ ها برای خدمت‌ رسانی به مردم همراه سپاه شوند و سپاه تلاش می‌ کند، کارها را با کیفیت عالی و زمان و هزینه کم انجام دهد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار میلیارد تومان از منابع سپاه برای طرح های خدمت‌ رسانی و محرومیت‌ زدایی هزینه کرده‌ ایم، تصریح کرد: تا سال آینده ۱۰۰ درصد روستاهای دارای تنش آبی را در سراسر کشور آبرسانی خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که این محرومیت‌ ها در شان مردم شهیدپرور ما نیست، مردم ۴۴ سال پای این انقلاب ایستاده‌ اند و شایسته‌ های کل عالم هستند که نباید محرومیتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: ما برای رفع مشکلات اقتصادی پای کار نرفتیم و حالا این مشکلات را هم برطرف می‌ کنیم، زیرا پای هر کاری که رفته‌ ایم با موفقیت و بهترین نتیجه بیرون آمده‌ ایم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha