وقوع سیل و قطع برق ۱۳ روستا در شهرستان جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به وزش طوفان شدید و وقوع بارش های رگباری در این شهرستان؛ از قطع برق ۱۳ روستا و شکستن یک دهانه پل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد بلندنظر، با اشاره به وزش طوفان و باد شدید عصر امروز در بخش‌هایی از این شهرستان، گفت: خسارات زیادی به زیرساخت‌ های منطقه وارد کرد و در اثر شکسته شدن ۲۶ اصله تیر برق بر اثر طوفان شدید برق در روستاهای گزآباد، تمگاوان، ده‌شیخ، سلطان عبدالله، دشتکوچ .طوهان ، باقرآباد، دولت آباد و توابع، پشت مرزباقرآباد، هیشین، میجان و دهستان دولت آباد قطع شد.

وی اظهار داشت: ۲۸ تیر برق فشار قوی و ضعیف در بخش اسماعیلیه و مرکزی به دلیل بارندگی های رگباری امروز از جا کنده شده و توسط سیلاب جابجا شده است و جمعا برق ۱۳ روستا قطع شده است.

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه مسیر ارتباطی شهر جیرفت به بخش اسماعیلی و شهرستان فاریاب هم بر اثر طغیان رودخانه و شکستن یک دهانه پل از پنج عصر مسدود است؛ ادامه داد: یک دهانه پل در روستای آبگرم کوهبویه تخریب شده است و کارکنان راهداری در حال بازسازی این راه هستند.

بلندنظر با هشدار به مسافرانی که قصد عبور از مسیر جیرفت به بلوک و فاریاب را دارند گفت: با شکسته شدن یک دهانه پل، عبور و مرور در این مسیر امکان‌ پذیر نیست.

وی؛ با اعلام آمادگی ستاد بحران شهرستان افزود: با اطلاع‌ رسانی به‌موقع خوشبختانه شاهد تلفات جانی در شهرستان نبودیم و اداره برق، راهداری و دیگر ارگان‌ های مربوطه با تمام توان در حال خدمت‌ رسانی به مردم برای جایگزینی تیرهای برق و برقراری عبور و مرور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha