هدف گذاری ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری

قائم مقام کمینه امداد کشور، گفت: در سال جاری ایجاد ۱۰۰ هزار فرصت شغلی از سوی این نهاد برای جامعه هدف پیش بینی شده است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
مصطفی خاکسار قهرودی روز یکشنبه(۲۲ مرداد ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، با بیان اینکه  نقش خبرنگاران در نشر اتفاقات مهم بسیار موثر است و رسالت خبرنگاران انعکاس، بازتاب و تبیین مسائل مهم کشور بوده که یک ارزش بزرگی است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش بودجه و تخصیص اعتبارات به این نهاد، افزود: خوشبختانه با همراهی‌های صورت گرفته کمک معیشت ماهانه جامعه هدف، رشد ۲۰ درصدی داشته است و خوشبختانه هیچ گونه تاخیری نیز در پرداختی کمک معیشت مددجویان وجود ندارد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۰۰ هزار شغل هدف‌گذاری شده بود، بیان کرد: از این تعداد برای ۴۲۰ هزار نفر در سطح کشور شغل ایجاد شده است.

خاکسار با اشاره به اینکه در سال جاری نیز ایجاد ۱۰۰ هزار فرصت شغلی از سوی این نهاد برای جامعه هدف پیش بینی شده است،اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و طرح های حمایتی توسط این نهاد در تلاش هستیم تا افراد بیشتری از تحت پوشش کمیته امداد خارج شوند.

وی در بخش دیگری نیز با اشارهبه میزان مستمری مددجویان این نهاد گفت: مستمری یک نفر ۷۶۴ هزار تومان، دو نفر یک میلیون و ۹۲۰ هزار تومان وپنج نفر به بالا ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار است.

این مسئول با اشاره به میزان کمک‌های مردمی به رغم تورم و فشار اقتصادی، بیان کرد: با این وجود کمک های مردمی افرایش داشته است بطوری که در طی ۴ ماهه اول سال جاری مشارکت مردم نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۵۶ درصدی داشته است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha