رفع تصرف زمین خواری ۳۲۰ میلیاردی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک مورد تصرف اراضی دولتی به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال در شهرستان کرمان و رفع تصرف آن توسط پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید اظهار داشت: در پی وصول یک مورد پرونده دائر بر تصرفات اراضی ملی مبنی بر اینکه افرادی با سندسازی و تصرف زمین های دولتی اقدام به خرید و فروش این اراضی کرده اند، ماموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه با همکاری اداره راه و شهرسازی و منابع طبیعی پس از اخذ استعلامات و بررسی اسناد و مدارک مرتبط مشخص شد، ۹ هزارمتر مربع از اراضی دولتی مربوط به یکی از ادارات دولتی که کارشناسان ارزش آن را ۳۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند؛ با تنظیم و جعل سند تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی دولتی از اولویت های پلیس است؛ خاطر نشان کرد: در این راستا با پیجویی های بعدی ماموران انتظامی، ۷ متهم دخیل در این زمین خواری که به جرم دیگری در زندان مرکزی تحمل حبس می نمایند، شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند./ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha