افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت ریگک در دورترین نقطه جنوب کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: یکی از مهم ترین طرح های درمانی جنوب استان کرمان؛ در یکی از دورترین نقاط جازموریان، هم مرز با حوزه دانشگاه ایرانشهر با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی اصغر خیرخواه در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت ریگک شهرستان جازموریان اظهار داشت: از مهمترین برنامه های دانشگاه، دسترسی آسان مردم به خدمات سلامت است، که در این راستا تمام مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت در رودبارجنوب تکمیل شده است.

وی افزود: این مرکز امروز در یکی از دورترین نقاط جازموریان، هم مرز با حوزه دانشگاه ایرانشهر با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان راه اندازی می شود و جمعیت ۴ هزار و ۲۰۰ نفر را پوشش می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت؛ تصریح کرد: در شهرستان رودبارجنوب ۱۵ مرکز جامع سلامت و ۷۶ خانه بهداشت فعال در راستای تسهیل دریافت خدمات بهداشتی و درمانی فعال هستند.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان نیز در این آیین ابراز داشت: اقدامات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت که در رفع مشکلات حوزه سلامت منطقه جازموریان انجام شده، جای تقدیر دارد و با نگاه جهادی دکتر خیرخواه و معاونان دانشگاه به ندرت شاهد مشکلات سابق هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: این خدمات نظام و طرح هایی که برای مردم مفید است، وظیفه ما را در جهاد تبیین سنگین تر می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha