رشد ۸۰ درصدی توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در کرمان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شهرستان کرمان در بخش شهری ۸۰ درصد ، بازسازی ۲۷ درصد و در بخش روستایی نسبت با مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا عبدیان گفت: توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شهرستان کرمان در بخش شهری ۸۰ درصد ، بازسازی ۲۷ درصد و در بخش روستایی بازسازی شبکه توزیع و خطوط انتقال نسبت با مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد رشد داشته است.

وی با بیان این مطلب که توسعه و اصلاح خطوط آبرسانی از اولویت های مستمر شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به شمار می رود، افزود: در راستای تداوم خدمت رسانی به شهروندان و به منظور بهره‌مندی مشترکین از آب شرب با کیفیت و پایدار طی ۵ ماه نخست سال جاری، بیش از ۴۹ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرستان کرمان توسعه یافت و بازسازی شد.


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بیان کرد: از این میزان، ۲۰ هزار و ۹۱۴ متر توسعه شبکه و ۱۰ هزار و ۴۸۷ متر بازسازی شبکه های توزیع و خطوط انتقال آبرسانی آب شرب در بخش شهری شهرستان کرمان انجام شد.

عبدیان خاطرنشان ساخت: به ‌منظور بهره‌ مندی روستاییان از آب شرب با کیفیت و پایدار، یکی از اقداماتی که با جدیت در سطح استان در حال انجام بوده، توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی در روستاها می باشد؛ که در این راستا در مدت زمان مذکور، در بخش روستایی ۱۴ هزار و ۷۹۵ متر از شبکه های توزیع و خطوط انتقال بازسازی شد و۳ هزار ۴۳۵ متر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی توسعه یافت./ شرکت آب و فاضلاب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha