کد خبر: 214812
۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
در تعطیلات نوروزی دولت تعطیل نیست!

با دستور حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، بخشنامه ای به نام ضیافت خدمت به کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی ابلاغ شده است تا در ایام تعطیلات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین هیچ دستگاه دولتی و اجرایی خالی از مدیران نباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت (طبنا)محمد قیصری اعلام کرد: با تصمیم شایسته رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در راستای رفع دغدغه مندی مردم از خالی بودن ادارات از مدیران در روزهای تعطیل ابتدای سال، نامه ای جهت برپایی قرارگاه ضیافت خدمت از سوی ایشان به اعضای محترم دولت و استانداران ارسال شده و به پیوست آن فهرستی از مدیران ارشد و میانی کلیه دستگاه‌های اجرایی که با هماهنگی از پیش صورت گرفته به صورت کشیک فعال هستند، تقدیم شده است. لذا معاونین وزرا، معاونین استانداران، مدیران کل و مسئولین در تعطیلات چند روزه نوروز هم پای کار مردم هستند.

طبق اعلام روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، وی افزود: این اقدام جهادی دولت که با مسئولیت و نظارت اداره کل رسیدگی به شکایات و درخواستهای ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پیش می‌رود، اطمینان خاطری برای مردم در رسیدگی فوری و دقیق به شکایات و گزارشات مردمی در تعطیلی آغاز سال جدید و بصورت شبانه روزی با شماره تماس ۶۴۴۵۳۱۷۴ است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha