یک واحد تزریقاتی غیرمجاز در زنجان پلمب شد

سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان از شناسایی، پلمب و کشف چندین قلم دارو از  یک واحد تزریقاتی غیرمجاز در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
دکتر سونیا افشاری با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: این واحد تزریقاتی، به ظاهر، مطب پزشک بود و حتی پروانه فعالیت پزشک را نیز روی دیوار نصب کرده بود ولی بدون حضور پزشک و با سوءاستفاده از سرنسخه سفید سه پزشک اقدام به سودجویی و تجویز دارو به بیماران و فروش غیرقانونی دارو کرده بود.

وی افزود: طبق گزارشات واصله از فعالیت غیرقانونی این واحد تزریقاتی که توسط بازرسان اداره نظارت بر درمان تهیه شده بود، عصر چهارشنبه ۲۹فروردین این واحد مورد بازرسی قرار گرفت و فعالیت‌های غیرقانونی و اقلام دارویی غیرمجاز کشف شده صورتجلسه شد و جهت رسیدگی، به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان به شهروندان هشدار داد  از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که فاقد تابلو و مجوز فعالیت هستند خودداری کنند.

افشاری تاکید کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که فعالیت واحدهای دارای مجوز نیز بدون حضور مسئول فنی که پروانه به نام او صادر شده، غیرقانونی است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز غیرمجازی که توسط افراد غیرمتخصص اداره می‌شوند، علاوه بر اینکه صلاحیت درمان بیماران را ندارند، تهدیدی برای سلامت شهروندان به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha