کد خبر: اتمام-سه-قطعه-از-آزادراه-تبریز-ارومیه
۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵
اتمام سه قطعه از آزادراه تبریز-ارومیه

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی قطعات آزادراه تبریز- ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: تکمیل این آزادراه یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت ارشد استان است. وی ادامه داد: این آزادراه، علاوه بر کارکرد ارتباطی بین استان های آذربایجان شرقی و غربی، نقش بسیار مهمی در توسعه ارتباطات مرزی با کشورهای همسایه دارد.

 پورمحمدی اظهار داشت: آزادراه تبریز-ارومیه در شش قطعه و به طول ۱۶۰ کیلومتر اجرا می‌شود. استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بهره برداری از قطعات یک، دو و چهار این محور مواصلاتی، گفت: با توجه به احداث تونل رفت و برگشت در بخشی از قطعه سه، این قطعه نیز بنابر اعلام پیمانکار، تا پایان سال ۱۴۰۰ زیر بار ترافیک می رود.

 پورمحمدی با بیان اینکه قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه در سال گذشته به پیمانکار واگذار شده است، ادامه داد: مقدمات لازم برای واگذاری و اجرای عملیات عمرانی در قطعه پنج نیز در حال انجام است و به زودی نهایی می شود.

 وی ابراز امیدواری کرد با تکمیل کامل این پروژه، میزان سوانح جاده‌ای در مسیر تبریز به ارومیه به حداقل ممکن کاهش یافته و ارتباطات استانی و فراملی از این مسیر تسریع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha