اعلام آمادگی بیمارستان ارجمند کرمان جهت ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: بیمارستان ارجمند برای ارائه خدمت به مددجویان این استان اعلام آمادگی است و مددجویان می‌ توانند از خدمات این بیمارستان به صورت ویژه بهره‌ مند شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا وحید زاده در دیدار با کادر پزشکی بیمارستان ارجمند کرمان بر ضرورت جذب حمایت‌ های حداکثری خیران از مددجویان این استان از جمله در حوزه درمانی تاکید کرد.

وی با اشاره بر اهمیت ارج نهادن به نیات پاک و اندیشه خیّران گفت: انسان‌ هایی بی‌ هیچ چشمداشتی همه توان مادی و معنوی خود را در اختیار جامعه قرار داده‌ اند، تا ضمن ایجاد زمینه به‌ زیستن مردم و جامعه خود، نامی نیک و فرهنگی ارزشمند از خود به جای بگذارند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان، ادامه داد: ارج نهادن و تقدیر از زحمات و اقدامات ارزشمند و ماندگار و اثربخش خیّران و نیک اندیشان بزرگی همچون خانواده خّیر و بزرگ ارجمند کرمانی که طی سال‌ ها سر منشا خیر و برکات بسیار ارزشمند و قابل توجهی برای مردم استان کرمان و استان های همجوار بوده اند، کمترین قدردانی و تشکر از آنان خواهد بود.

وحید زاده تصریح کرد: این اقدامات هر چند کوچک زمینه ساز اشاعه و نهادینه شدن فرهنگ قدرشناسی و ارج نهادن به خیرخواهی و نیک اندیشی انسان های بزرگ جامعه است.

خانواده مرحوم دکتر منوچهر ارجمند کرمانی نیز در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات بهزیستی در راستای خدمت به جامعه، آمادگی مجموعه بیمارستان ارجمند کرمان را برای ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به جامعه هدف بهزیستی اعلام کرد.

شایان ذکر است؛ سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایا از همراهی و همکاری های ارزشمند مسئولان و کادر پزشکی بیمارستان ارجمند به جامعه هدف بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha