ثبت نام زائران اربعین طبق دستور العمل ستاد اربعین کشور انجام می شود

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان گفت: طبق دستور العمل ابلاغی ستاد اربعین کشور، اعزام و ثبت نام زائران عتبات عالیات در ایام اربعین انجام می شود و اعزام زائرین از مرزهای زمینی به تصمیم عراق بستگی دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود عرب نژاد، گفت: رئیس ستاد اربعین استان کرمان استاندار می باشد و دبیر این ستاد نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مسئول کمیته ثبت نام و اعزام هم سازمان حج و زیارت است.

وی با اشاره به برگزاری دو جلسه از سوی ستاد اربعین استان کرمان، افزود: جلسه مربوط به کمیته ثبت نام و اعزام را در کرمان برگزار شده و منتظر دستور العمل ستاد اربعین هستیم، تا اقدامات لازم را نیز انجام دهیم.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان، تصریح کرد: با توجه به اینکه مرزهای هوایی باز هستند و هم اکنون نیز از کرمان در هفته دو پرواز انجام می شود، در ایام اربعین نیز پروازها صورت می گیرند، اما منتظر تصمیم دولت عراق هستیم که آیا مرزهای زمینی باز می شوند یا خیر.

عرب نژاد خاطر نشان کرد: با راه اندازی سامانه سماح، ثبت نام ها شروع می شود و طبق دستور العملی که ستاد اربعین کشور ابلاغ می کند، اعزام زائران عتبات و عالیات در ایام اربعین انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha