قرارگاه لشکر ثارالله کرمان در شلمچه فعال می‌ شود

استاندار کرمان در ستاد مرکزی اربعین حسینی از فعال شدن قرارگاه لشکر ثارالله استان کرمان در ابتدای جاده اهواز خرمشهر جهت خدمت رسانی به زائران پیاده‌ روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در نشست امروز( دوشنبه ۶ تیر ماه) ستاد مرکزی اربعین حسینی که به ریاست دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در تهران برگزار شد، عنوان کرد: استان کرمان امسال با در اختیار گرفتن زمینی از سپاه، قرارگاه لشکر ثارالله را در ابتدای جاده «اهواز – خرمشهر» فعال کرده، که بخشی از بار زائران پیاده‌ روی اربعین در مرز شلمچه از دوش استان خوزستان کاسته می‌ شود.


وی با اشاره به زائران خارجی اربعین حسینی نیز که از مرزهای شرقی وارد کشور و استان کرمان می‌ شوند، افزود: موکب ماهان واقع در نزدیکی پلیس‌ راه «کرمان – ماهان» برای زوار خارجی آماده و تجهیز می‌ شود.


استاندار کرمان خاطر نشان کرد: در سال‌ های اخیر جمع کثیری از زوّار خارجی اربعین حسینی را داریم، که به زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ روند و لذا مسائل بهداشت، امنیتی و تغذیه‌ ای آنها برنامه‌ ریزی می‌ شود.


گفتنی است؛ نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی امروز از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استان‌ های سراسر کشور برگزار گردید و محمدمهدی فداکار استاندار کرمان امروز در سفر به پایتخت، در نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی شرکت و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و دیگر اعضای ستاد استانی اربعین کرمان در این نشست مجازی حضور داشتند.

قرارگاه لشکر ثارالله کرمان در شلمچه فعال می‌ شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha