تقدیر دادستان کل کشور از اقدامات دادگستری کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی

دادستان کل کشور، طی تقدیرنامه ای خطاب به رئیس کل دادگستری استان کرمان، از اقدامات این اداره در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور خطاب به حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان. بدین شرح می باشد:

نظر به اینکه بر اساس گزارش دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، اقدامات آن استان در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مطلوب و شایسته تقدیر ارزیابی شده است، از این رو از زحمات و تلاش های جنابعالی و اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قدردانی نموده و توفیق شما و سایر اعضای محترم را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوره تحول و تعالی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

شایان ذکر است؛ گزارش عملکرد دادگستری استان در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه و رفع موانع تولید به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرایی کردن برنامه ها و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نشان می دهد؛ تاکنون ۴۸۱ پرونده در دبیرخانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی جهت پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان و کشور تشکیل و با تلاش ها و پیگیری های بعمل آمده و حمایت های دستگاه قضایی استان از بیکاری بالغ بر ۱۷۵۰۰ نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری بعمل آمده است.

در سال گذشته نیز ضمن تشکیل ۱۵۷ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی از بیکار شدن ۵ هزار و ۲۷۰ کارگر جلوگیری و زمینه اشتغال ۵۷۰ نیروی کار جدید نیز فراهم گردیده است./ دادستانی کل کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha