تمدن سازی دینی و علمی بدون حضور بانوان امکان پذیر نیست

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در دومین مجمع عمومی کارگروه ویژه بانوان دفتر نماینده ولی فقیه کرمان، با اشاره به اینکه تمدن سازی دینی و علمی یکی از گام های آماده سازی قیام حضرت مهدی(عج) است، گفت: این امر بدون حضور بانوان امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در دومین مجمع عمومی کارگروه ویژه بانوان دفتر نماینده ولی فقیه، اظهار داشت: امیدوارم سرعت کار بیشتر شود و بتوانیم بیش از این از چهره های با دانش در این حوزه استفاده کنیم و آن را در شهرستان ها هم اجرا کنیم.

وی ابراز داشت: در زندگی مشترک نقش های زیادی وجود دارد، نقش زن، نقش مرد، نقش همسر، پدر، مادر، دختر یا پسر، هر چند در کنار هم قرار می گیرند اما نقش های کاملی هستند، مثلا ۵۰ درصد دختر و ۵۰ درصد پسر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اضافه کرد: باید به صورت علمی، استدلالی، منطقی و کارشناسی مشخص شود که جایگاه و رتبه کدام نقش بالاتر است، این نیاز به بحث های علمی و کارشناسی دقیقی دارد که باید کاملا مشخص شوند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: وقتی توانستیم مسایل را در  یک خانواده از لحاظ علمی، حل کنیم و برنامه درستی ریختیم، جامعه هم از خانواده ها شکل می گیرد و دستخوش تغییرات مثبت می شود.

وی با تاکید بر اینکه ما در پنج گام بسیار مهم باید جامعه را برای قیام حضرت مهدی(عج) آماده کنیم که تمدن سازی دینی و علمی یکی از آن هاست، گفت: این امر بدون حضور بانوان امکان پذیر نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha