خیابان غذا در سیرجان راه‌ اندازی می‌ شود
تصویر آرشیوی است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری سیرجان ضمن اعلام این خبر گفت: قرار است در سیرجان خیابانی به نام خیابان غذا(food street) نظیر شهرهای توریستی تهران، شیراز، اصفهان و ... راه‌ اندازی شود و تمام اغذیه‌ فروشی های سیار سطح شهر به این خیابان منتقل شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان‌؛ امیر الهیان گفت: با توجه به اینکه اغذیه‌ فروشی های سیار جای‌ مشخصی در سطح شهر ندارند و نیز از نظر بهداشتی امکانات لازم در دسترس آن‌ ها نیست، سازمان ساماندهی مشاغل تصمیم به متمرکز کردن این اغذیه‌ فروشی‌ ها گرفته است.

وی افزود: در اولین مرحله، کار شناسایی را انجام دادیم، بدین صورت که تعداد زیادی از اغذیه‌ فروشی های سیار توسط ماموران سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری طی ده روز گذشته شناسایی شدند و به آن‌ ها دعوت‌ نامه داده شد، همچنین با تعدادی از آن‌ ها جلسه‌ ای گذاشتیم و قرار شد برای آن‌ ها کارت شناسایی صادر کنیم. به همین‌ منظور از آن‌ ها درخواست کردیم مدارک‌ شان را ارائه دهند. 

 مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری سیرجان، ادامه داد: حسب دستور شهردار سیرجان، مکان خیابان غذا، مشخص و جانمایی شده است و بعد از شناسایی کامل اغذیه‌ فروشی های سیار این کار آغاز می‌ شود.

امیر الهیان با بیان اینکه تجهیز این خیابان با سازمان ساماندهی مشاغل است، تصریح کرد: فعلا در حال آماده‌ سازی زیرساخت های این خیابان هستیم و مجوزهای آن از شورای ترافیک برای رفع گره ترافیکی اخذ شده است. این مکان بایستی در محدوده‌ ای باشد که برای ساکنان آن منطقه خصوصا در شب مشکل و مزاحمت ایجاد نکند. 

وی تاکید کرد: اغذیه‌ فروشی های سیار سطح شهر که مدارک‌ شان را تحویل نداده‌ اند، برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده تا پایان مرداد ماه جهت مکاتبات اداری به سازمان ساماندهی مشاغل واقع در مجتمع خدمات شهر در بلوار زندگی‌ نیا مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha