لزوم نظارت جدی‌ تر بر صدور مجوز کنسرت‌ ها در کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بر لزوم برنامه‌ ریزی مدون و دقیق برای برپایی کنسرت‌ ها تاکید کرد و گفت: باید از صدور مجوزهای فوری در برگزاری کنسرت‌ ها در استان پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی، در جلسه شورای رسیدگی و نظارت بر انتشار و اجرای آثار موسیقایی استان کرمان بر لزوم برنامه‌ ریزی مدون و دقیق برای برپایی کنسرت‌ ها در استان تاکید کرد و گفت: باید از صدور مجوزهای فوری در برگزاری کنسرت‌ ها پرهیز شود.

وی با بیان اینکه باید ضعف‌ های این حوزه مشخص شود و با کار کارشناسی پیش رود، افزود: اگر مسائلی در خصوص برگزاری کنسرت‌ ها در استان وجود دارد باید برای رفع آن‌ ها وارد عمل شد و بر اساس قانون عمل کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر ارزیابی آماری کنسرت‌ های استان نسبت به دیگر استان‌ ها، بیان کرد: پس از مسئله یابی و رسیدن به راهبردها باید به مرحله اقدام برسیم تا بتوانیم سریع تر مشکلات را حل کنیم.

روحی بر برخورد مستند، جدی و مطابق با قانون با تخلفاتی که در حوزه کنسرت‌ ها برگزار می‌شود، تاکید و تصریح کرد: خط مشی برگزاری کنسرت‌ ها بر اساس قانون باید مشخص شود و در این ارتباط شان، جایگاه و سلیقه مخاطبان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره بر حفظ اقتدار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برپایی کنسرت‌ ها، خاطر نشان کرد: روند صدور مجوز برگزاری کنسرت‌ ها باید به مسیر درست خود برگردد و استانداردها نیز رعایت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha