دیدار استاندار کرمان با خانواده های داغدار واقعه ناگوار رفسنجان

استاندار کرمان در سفر خود به شهرستان رفسنجان، از خانواده داغدار چهار مقتول حادثه خونین درگیری در بهرمان، دیدار و در نشست اعضای شورای اسلامی این شهر نیز شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، دکتر محمد مهدی فداکار. عصر روز دوشنبه ۱۷ مرداد ماه در سفر به رفسنجان، با خانواده های عسکری پور، پرخو و شمس الدینی از خانواده های داغدار واقعه ناگوار روز یکشنبه دیدار و گفتگو کرد و به بازماندگان تسلیت گفت.

وی در این دیدار ضمن عرض تسلیت و دلجویی از خانواده های داغدار، افزود: در ابتدای حادثه، اینگونه تلقی می شد که ۴ هم استانی مان در میانجیگری و وساطت نزاع اتباع افغانستان کشته شده اند، اما بعدها و طبق تحقیقات بیشتر، مشخص شد این ۴ مقتول ایرانی هیچ ارتباطی با درگیری اتباع نداشته اند.

استاندار کرمان، تصریح کرد: قاتل، با موتور سیکلت در حال گشت زنی در باغ های احمد آباد و به دنبال کشتن سایر اتباع بوده، که به این ۴ شهروند برخورد کرده و با ضربات چاقو آنان را به قتل رسانده است.

دیدار استاندار کرمان با خانواده های داغدار واقعه ناگوار رفسنجان

فداکار با تاکید بر پیگیری طرح ساماندهی مهاجران افغانستانی در کشور، خاطر نشان کرد: به تازگی طرح سرشماری اتباع افغانستان در کل کشور اجرا شده، که حدود بیست روزی هست که به پایان رسیده است و بر اساس این طرح، اتباع در کل کشور ساماندهی می شوند.

وی با بیان اینکه استان کرمان، استانی است که بیشترین میزان سکونت اتباع افغانستان را دارد، ابراز داست: این طرح در استان کرمان به صورت ویژه در حال پیگیری است و از حضور افغانستانی های فاقد مدارک هویتی جلوگیری می شود.

استاندار کرمان در ادامه سفر خود، با حضور در گلزار شهدای دقوق آباد با قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان به ویژه شهید« علی محمدی پور » ادای احترام کرد و در جلسه شورای اسلامی شهر بهرمان نیز حضور یافت.

دیدار استاندار کرمان با خانواده های داغدار واقعه ناگوار رفسنجان

شایان ذکر است؛ عصر روز ۱۶ مرداد ماه سالجاری مصادف با تاسوعای حسینی، یک کارگر از اتباع افغانستان در اثر نزاع شخصی و مصرف ماده مخدر شیشه در احمد آباد رفسنجان اقدام به ایجاد درگیری می نماید، که طی این حادثه خونین متاسفانه ۱۰ نفر توسط سلاح سرد به قتل می رسند، که ۴ نفر از شهروندان رفسنجان و ۶ نفر از اتباع می باشند، همچنین ۸ نفر دیگر نیز زخمی می شوند.

قاتل که از اتباع غیرمجاز بوده و تعادل روحی و روانی نداشته است، پس از این درگیری، اقدام به فرار می نماید، که توسط نیروی انتظامی شهرستان انار در حال خروج از استان دستگیر می شود و به علت خودزنی در بیمارستان به سر می برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha