سامانه ۱۱۱ آماده دریافت درخواست‌ های مردمی در سفر ریاست جمهوری به کرمان

استاندار کرمان، گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان کرمان، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری(سامانه ۱۱۱) به صورت ویژه دایر است و ‌هم‌ استانی‌ ها می‌ توانند درخواست‌ های خود را طی تماس تلفنی با این شماره مطرح کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز ۲۰ مرداد در حاشیه بازدید از مرکز پاسخگویی به درخواست های مردمی سامانه ۱۱۱، گفت: بیش از ۶۰۰ نفر از نیروهای اداری برای دریافت و ثبت درخواست‌ های مردمی در سفر ریاست جمهوری آموزش دیده‌ اند و در این مرکز حضور دارند.


وی با بیان اینکه هم‌ استانی‌ ها می‌ توانند طی امروز و فردا(۲۰ و ۲۱ مرداد) از ساعت ۷ تا ۲۱ با این سامانه ارتباط گرفته و درخواست‌ های خود را مطرح کنند، افزود: کارشناسان مربوطه این درخواست ها را ثبت و کد رهگیری برای هر تماس تلفنی داده می‌ شود و شهروندان می‌ توانند درخواست خود را پیگیری نمایند.

سامانه ۱۱۱ آماده دریافت درخواست‌ های مردمی در سفر ریاست جمهوری به کرمان


استاندار کرمان عنوان کرد: سامانه ۱۱۱ بهترین ظرفیت برای طرح درخواست و مشکلات شهروندان است و تاکنون بیش از هزار مورد درخواست مردمی در این مرکز به ثبت رسیده است، همچنین این سامانه برای کل استان است و هم‌ استانی‌ ها در هر منطقه، شهر و بخشی می‌ توانند طی تماس تلفنی، درخواست خود را مطرح کنند.


دکتر فداکار با اشاره به بازدید وزرای دولت به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار دولت در شهرستان‌ ها گفت: ۲۹ میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام‌ الاختیار وزرا در دستگاه‌ های اجرایی استان راه‌ اندازی شده تا مراجعات حضوری و تخصصی را بررسی و پیگیری کنند.


وی ادامه داد: با توجه به سفر صبح فردا جمعه ۲۱ مرداد رئیس جمهور به جنوب استان و استقلال تعدادی از ادارات کل، مراکز ارتباط مردمی نیز در جنوب راه‌ اندازی شده است.

سامانه ۱۱۱ آماده دریافت درخواست‌ های مردمی در سفر ریاست جمهوری به کرمان


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha