تقویت پروازهای خارجی یک اصل مهم در توسعه مراودات تجاری است

استاندار کرمان در این دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: کرمان به واسطه مراودات تجاری در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی نیازمند تقویت پروازهای خارجی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران، گفت: کرمان به واسطه مراودات تجاری در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی نیازمند تقویت پروازهای خارجی است.

وی افزود: حمل و نقل ترکیبی ریلی، جاده‌ای و هوایی برای استان کرمان اهمیت بالایی دارد.


استاندار کرمان همچنین خواستار احیای ردیف اعتباری برای فرودگاه کرمان شد و ابراز داشت: استان کرمان به واسطه مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد حضور محبین ایشان از اقصی نقاط دنیا و کشور است و لذا باید در زیرساخت هایی همچون جابجایی هوایی تقویت گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار عنوان کرد: در استان کرمان علاوه بر ۵ فرودگاه فعال، دو سایت کمک ناوبری مهم در جبالبارز و ۶۰ کیلومتری راور داریم.


حمیدرضا سیدی ادامه داد: فرودگاه‌ های استان کرمان به غیر از شهر کرمان، تنها از اعتبارات استانی، کمک‌ های شرکت‌ ها و عوارض مردمی ساخته شده‌ اند.


وی گفت: روکش آسفالت باند فرودگاه بم به زودی انجام می‌ شود، ضمن اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان برای باند فرودگاه سیرجان اختصاص داده ایم و برای فرودگاه آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی در کرمان نیز برنامه‌ های خوبی داریم و با منابع شرکت فرودگاه‌ ها و استانی کار را پیش خواهیم برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha