ورود بیش از ۱۸۰۰ گردشگر خارجی در نیمه اول سالجاری به استان کرمان

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: در نیمه اول سالجاری بیش از یکهزار و ۸۲۶ گردشگر خارجی به این استان وارد شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به ورود هزار و ۸۲۶ گردشگر طی شش ماه نخست امسال به استان کرمان، اظهار کرد: همچنین در این مدت نزدیک به ۹۰ هزار گردشگر ایرانی در این استان اقامت داشته و از جاذبه‌ های تاریخی، فرهنگی و گردشگری این استان بازدید کرده‌ اند.

وی از بهره‌ برداری یک هتل گردشگری در شهرستان رابر در شش ماه گذشته خبر داد و افزود: در این مدت مجوز راه‌ اندازی یک خانه مسافر نیز صادر شده است.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان، با اشاره به صدور و تمدید ۱۹ مجوز دفتر خدمات مسافرتی، ۲۲ واحد بوم‌ گردی، ۱۵ مجتمع گردشگری و ۴۹ کارت راهنمای تور، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۱ هزار نسخه اقلام بلیغاتی نیز چاپ و منتشر شده است.

فعالی در پایان خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سالجاری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان برای معرفی ظرفیت‌ های تاریخی، فرهنگی و گردشگری این استان در ۱۱ نمایشگاه همایش و جشنواره شرکت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha