۳۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمان مختص حوزه میراث فرهنگی است

استاندار کرمان در آئین افتتاحیه هتل چهار ستاره هیوا با اشاره به اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابراز امیدواری کرد: با کمک بخش خصوصی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری، شاهد رونق صنعت گردشگری در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار؛ درحاشیه افتتاح هتل چهار ستاره هیوا؛ به اهمیت تامین زیرساخت‌ های حوزه گردشگری در راستای رونق این صنعت و ورود بیشتر گردشگران به استان پرداخت و عنوان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیده شده است.

وی افزود: افتتاح هتل‌ ها و تامین برخی زیرساخت‌ های دیگر در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به جذب گردشگر در استان با ظرفیت کرمان کمک می کند.

استاندار کرمان ابراز امیدواری کرد: با کمک بخش خصوصی و اعتبارات سفر ریاست جمهوری، شاهد رونق صنعت گردشگری در استان باشیم.

فداکار از برگزاری همایش گردشگری استان کرمان در ۵ آبان ماه سالجاری خبر و اظهار کرد: با برگزاری این همایش و جشنواره، استان کرمان معرفی خواهد شد و رونقی را شاهد خواهیم بود.

صنعت گردشگری استان کرمان؛ مغفول مانده است

وی اظهار داشت: گردشگری بخش مغفول استان است، که زیر سایه کشاورزی و معدن استان مورد بی‌ توجهی قرار گرفته است، در حالی که ارزش افزوده و اشتغال خوبی برای اقتصاد استان دارد.

استاندار کرمان ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای معرفی ظرفیت‌ های گردشگری کرمان، برگزاری جشنواره‌ ها و همایش ها است، که شخصیت‌ های موثر، شرکت‌ ها و راهنمایان گردشگری با زیرساخت‌ ها و ظرفیت‌ ها و امکانات حوزه میراثی استان آشنا می شوند.

گفتنی است، هتل هیوا در محدوده بلوار کشاورز کرمان با ۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت، مشتمل بر ۴۸ اتاق و ۱۱۰ تخت، ۳۷ نفر اشتغال و با سرمایه‌گذاری ۲۱۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی امروز افتتاح گردید.

استاندار کرمان همچنین با همراهی مدیر کل میراث فرهنگی استان از شرکت سهامی فرش دستباف نفیس آفرینش نیز بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha