کرمانی ها، پرچم حاج قاسم را در اهتزاز نگه دارند

دادستان کل کشور در جوار مزار سردار دلها در کرمان، گفت: این شهید نماد مقاومت و افتخار کشور است و مردم دیار کریمان، باید تلاش کنند تا پرچم این شهید را در اهتزاز نگه دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در بدو ورود به کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: بسیار شاکرم که در بدو ورود به استان مقاومت توفیق زیارت شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را پیدا کردم، این شهید گرانقدر در حقیقت برای کشور افتخار آفریدند و نماد مقاومت است و کسی است که بر اساس اطلاعاتی که داریم به گردن تک تک مردم ایران حق دارند.

وی با تاکید بر این مطلب که مردم بسیاری از کشورها عاشق حاج قاسم هستند، افزود: بزرگترین خصلت ایشان اخلاص نیت در پیشگاه خداوند برای انجام تکالیف بود و کرمانی های عزیز بایستی این افتخار را حفظ کرده و این پرچم افتخار را در اهتزاز نگه دارند.

دادستان کل کشور، اظهار کرد: امنیت موجود کشور مرهون جانفشانی های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدایی است که با هدایت، فرماندهی، سیاست و راهگشایی ایشان توانستند چهار کشور مهم اسلامی از جمله ایران، عراق، لبنان و سوریه را از شر جنایتکاران و دست پروردگان رژیم صهیونیستی یعنی داعش خبیث نجات دهند.


حجت الاسلام منتظری، با اشاره به این مطلب که دشمن برای گرفتن این افتخار خیلی سرمایه گذاری کرده است، تصریح کرد: زمانی که رئیس جمهور خبیث و جنایتکار آمریکا مسولیت این موضوع را بر عهده می گیرد، نشان می دهد دشمن چگونه روی این شخصیت حساب می کرد و فکر می کرد می تواند نور ایشان را بگیرد.


وی با اشاره به این مطلب که حضرت زینب(ع) در واقعه کربلا فرمود: ا ی یزید هر چه کید و توطئه داری انجام بده اما بدان نمی توانی یاد ما را از بین ببری و نور ما را خاموش کنی، اظهار داشت: خطاب ما به استکبار خبیث و عوامل او این است که نور حاج قاسم و شهدایی که در مسیر اباعبدالله حرکت کرده اند را نمی توانید خاموش کنید و در تمام تلاش های خود شکست خواهید خورد و توطئه ها، اغتشاشات، آتش افکنی ها و جنایات شما در طول تاریخ برای اسلام مسبوق به سابقه است و آنها که از شما بزرگتر بودند نتوانستند نور اسلام و عظمت ولایت را از بین ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha