همراهی و همدلی بین مسئولان قضایی و اجرایی استان کرمان مثال زدنی است

رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه دادستان کل استان کرمان، گفت: همراهی و همدلی در بین مسئولان اجرایی و قضایی استان کرمان، مثال زدنی است و بر اساس راهنمایی و ارشاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان؛ در هیچ بخشی ناهماهنگی و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در این آئین، گفت: همراهی و همدلی موجود در بین مسئولان اجرایی و قضایی استان کرمان مثال زدنی است و بر اساس راهنمایی و ارشاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان؛ با هم افزایی، همراهی و همفکری مسائل مربوط به استان تمشیت و مدیریت شده و در هیچ بخشی ناهماهنگی و مشکلی وجود ندارد.
وی، تصریح کرد: یکی از ابتکارات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، تشکیل شورای راهبردی استان است که مدیران ارشد استانی در این شورا با مدیریت ایشان به درخواست های مردم رسیدگی شده و سیاست گذاری های لازم انجام می شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، با اشاره به این مطلب که؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از تمامی دستگاه های حاکمیتی در استان پشتیبانی می کنند، اظهار داشت: پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از دستگاه قضایی استان را به خوبی دیده ایم، که موجب می شود با دلگرمی بیشتری به اجرای مسئولیت ها و ماموریت های خود بپردازیم و در مسیر اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه گام برداریم.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: ایشان با روحیه انقلابی و ولایی خود منشا خدمات بسیار خوب و موثری در شهر کرمان و در استان کرمان بوده اند و در پیشبرد اهداف قوه قضائیه گام های بلندی برداشته اند که از زحمات ایشان تشکر می کنم.

وی بیان کرد: مهدی بخشی، دادستان جدید کرمان نیز در سمت معاون قضایی، آمار، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان مشغول به خدمت بوده اند و امیدواریم در سمت جدید نیز موفق باشند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان در جمع کارکنان قضایی و اداری دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: از زحمات ولایی دادستان سابق تقدیر میکنم که بالغ بر هشت سال دادستان کرمان بودند و نام نیکی از خود باقی گذاشته اند، تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر نیز به خوبی انجام وظیفه کردند و مدیریت امور و ضابطان را به خوبی محقق ساختند.

حجت الاسلام حمیدی، بیان کرد: باید وظیفه شرعی و قانونی خود را به خوبی شناخته و به آن عمل کنیم زیرا فرصت خدمتگزاری به مردم زودگذر است.

وی، اظهار داشت: باید در حوزه های مختلف زندگی شخصی و اداری خود به نحوی رفتار کنیم که وقتی درباره عملکرد خویش می اندیشیم، شرمنده وجدان خود نباشیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان؛ گفت: ویژگی مهم اقای سالاری روحیه جهادی و اندیشه و فکر دینی ایشان است که بدون شک ناشی از همراهی و دوستی ایشان با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و برای دادگستری و دستگاه قضایی ارزشمند است.

حجت الاسلام حمیدی، خاطرنشان کرد: مسئولیت دادستانی بسیار خطیر و بزرگ است و باید بر مبنای همراهی و همکاری در این‌مسیر اقدام شود و در جابه جایی افراد و مدیران، مردم انتظار دارند تحولاتی به نفع نظام و انقلاب ایجاد شود.

وی به نامه امام علی(ع) به اشعث ابن قیس اشاره کرد و گفت: ایشان در این نامه فرموده اند: مسئولیت ها برای افراد طعمه نیست و یک مسئولیت و امانت از سوی خداوند و نظام اسلامی است و همچنین بر فرمانبرداری از دستورات مافوق و مدیریت مردم براساس فرامین الهی مورد تاکید قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha