استان کرمان جزء رتبه های اول فقر و آسیب های اجتماعی در کشور است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان، گفت: استان کرمان از نظر فقر و آسیب های اجتماعی جزء رتبه های اول کشور محسوب می شود و در زمینه فضای کسب و کار از جایگاه خوبی برخوردار نیست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی قویدل صبح امروز ۱۲ آبان ماه در سومین نشست فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان، گفت: ما اکنون درگیر جنگ اقتصادی هستیم و در این میدان سرداران و سربازانی در سطح جهانی و مبارزه با استکبار پا به میدان جنگ و رزمگاه گذاشته اند، که نقش فعالان اقتصادی در این مقطع قابل تقدیر است.

وی حمایت از کارگران اقتصادی و مولد را یکی از رویکردهای دستگاه قضایی در حمایت از تولید خواند و افزود: باید در عملکرد دستگاه قضایی چرخشی ایجاد شود و قبل از تشکیل پرونده نسبت به رفع علل و عوامل اقدام کرد. در این راستا باید چالش ها و موانع را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: استان کرمان از نظر فقر و آسیب های اجتماعی جزء رتبه های اول کشور در این زمینه قرار دارد و در فضای کسب و کار از جایگاه خوبی برخوردار نیست، بنابراین باید در راستای کاهش فقر و آسیب های اجتماعی با همکاری تمامی دستگاه ها و بخش اقداماتی انجام داد و گام هایی برداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha