ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمان

رئیس مرکز پیش‌ بینی اداره‌ کل هواشناسی کرمان گفت: سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه این هفته وارد کرمان خواهد شد و در روز چهارشنبه شاهد بارش باران در نقاط مختلف این استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حمیده حبیبی با اشاره به میزان بارش های روز گذشته در مناطق مختلف کرمان، گفت: دمای هوا این هفته در سراسر استان کرمان روند کاهشی دارد، ولی چون این کاهش دما همراه با بارندگی است موجب سرمازدگی نمی‌ شود.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ های پراکنده باران همراه با وزش بادهای لحظه‌ ای در مناطق جنوبی این استان ادامه دارد، افزود: سامانه بارشی جدید نیز از سه‌ شنبه این هفته وارد کرمان خواهد شد و در روز چهارشنبه شاهد بارش باران در نقاط مختلف این استان خواهیم بود.

رئیس مرکز پیش‌ بینی اداره‌ کل هواشناسی کرمان گفت: این سامانه جدید بارشی تا روز چهارشنبه در استان ادامه خواهد یافت و این سامانه تقریباً در اکثر مناطق استان فعال خواهد بود.

حبیبی، افزود: با توجه به اینکه بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به‌صورت برف خواهد بود، لغزندگی سطح جاده‌ های کوهستانی دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: همچنین به‌ دلیل وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا پدیده احتمالی خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: از مردم به ویژه گردشگران، عشایر، کشاورزان و دامداران می‌ خواهیم طی این مدت از مسیل‌ ها فاصله بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha