سه طرح عمرانی در شرق استان کرمان به بهره برداری رسید

استاندار کرمان در سفر خود به شرق استان کرمان؛ سه طرح کارخانه آسفالت شهرستان نرماشیر، کارخانه بسته بندی خرما در شهرستان فهرج و پل توکل آباد ریگان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ استاندار کرمان در سفر به شهرستان نرماشیر و پس از ادای احترام به مقام شهدای این شهر، در آیین افتتاح کارخانه آسفالت این شهرستان، گفت: این کارخانه نیاز به اختصاص زمین برای توسعه بیشتر دارد، که این موضوع حتما پیگیری و اجرایی خواهد شد.


فاز اول این کارخانه با همت بخش خصوصی و با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است و برای اجرای دو فاز دیگر آن به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، ضمن آنکه تاکنون برای اجرای این طرح، هیچ تسهیلاتی دریافت نشده و در حال حاضر در این مجموعه ۸۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

سه طرح عمرانی در شرق استان کرمان به بهره برداری رسید


محمد مهدی فداکار؛ در ادامه سومین مقصد سفر امروز خود به شرق استان کرمان به شهرستان فهرج رفت و با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.


وی در ادامه، سردخانه و کارخانه بسته‌ بندی و درجه بندی خرما با ظرفیت سالانه ۲ هزار تن و با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی این شهر را افتتاح کرد.

آخرین مقصد استاندار کرمان؛ شهرستان ریگان و بازدید پل ترانزیتی همسطح محور توکل آباد به ریگان بود، که این طرح راهداری و جاده ای نیز توسط وی افتتاح شد.

سه طرح عمرانی در شرق استان کرمان به بهره برداری رسید

مدیر کل راهداری استان کرمان در مراسم افتتاحیه این طرح، گفت: پل توکل آباد ریگان که در سیلاب سال گذشته، دچار خسارت شده بود،با همتی جهادی و با تلاش راهداری شهرستان طی ۴ ماه ساخته و امروز افتتاح شد.

احسان عراقی زاده، افزود: این پل ۹ دهانه دارد که برای ساخت آن ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است و این پل ارتباط بین ریگان و بندر چابهار است.

وی تصریح کرد : ارتفاع این پل بیش از ۳ متر می‌ باشد، که به راحتی سیلاب از آن عبور خواهد کرد، ساخت این پل با تلاش‌ های شبانه روزی انجام شد تا تردد در این محور آسان شود.

همچنین با حضور نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل بنیاد مسکن، فرماندار و مسئولین شهرستان مشکل اراضی مسکونی روستای علی آباد پشت ریگ پس از گذشت ۷ سال مرتفع شد.

سه طرح عمرانی در شرق استان کرمان به بهره برداری رسید

با حضور نماینده مردم شرق استان کرمان، فرماندار ریگان، مدیر کل بنیاد مسکن استان، بخشدار گنبکی، مهندس امینیان و مهندس بهمنش کلنگ اصلاح معابر روستای زیارت شاه به زمین زده شد.

به گفته مراد آبیار فرماندار ریگان؛ با توجه به روستای هدف گردشگری کوهشاه به افرادی که آلاچیق گردشگری احداث نمایند تسهیلات پرداخت می شود.

سه طرح عمرانی در شرق استان کرمان به بهره برداری رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha