افزایش تعرفه صادراتی پیاز برداشته می شود

استاندار کرمان در سفر خود به جنوب استان و شهرستان جیرفت، گفت: افزایش تعرفه صادراتی برای پیاز مشکلات زیادی برای کشاورزان جنوب استان ایجاد کرده است و حتماً باید در آینده نزدیک برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در شورای اداری شهرستان جیرفت با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم رهرو راه شهیدان باشیم، که برای این نظام مقدس اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، ما مدیون آنها هستیم.

وی، فلسفه وجودی مدیران را خدمت به مردم عنوان و بیان کرد: خدمت بی‌ منت به مردم اهمیت دارد و نیاز به گفتمان ندارد.

استاندار کرمان، تصریح کرد: مردم در سخت‌ ترین شرایط با نظام همکاری کردند، در خدمت به مردم هیچ منتی نباید باشد. دشمن تلاش کرد با ایجاد نارضایتی در کشور برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره‌گیری کند، اما مردم آن را ناکام گذاشتند.

فداکار عنوان کرد: دست به اسلحه بردن دشمن و اقدامات تروریستی تیر آخر دشمن است و نشان داد که به آخر کار رسیده است.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، افزود: شهدای اخیر مظلومانه و برخی از آنها به بدترین شکل ممکن به شهادت رسیدند، مردم در حوادث اخیر با دشمن همراهی نکردند.

استاندار کرمان، گفت: نوکری مردم به آقایی دنیا می‌ارزد و این خدمتگذاری مردم را نباید با هیچ چیز عوض کرد.

فداکار، با اشاره به اینکه افزایش تعرفه صادراتی برای پیاز مشکلات زیادی برای کشاورزان جنوب استان ایجاد کرده و حتماً باید در آینده نزدیک برداشته شود، اذعان کرد: وزیر جهاد کشاورزی هم قول داده که این تعرفه را بردارد.

افزایش تعرفه صادراتی پیاز برداشته می شود

فرماندار شهرستان جیرفت هم در این نشست با انتقاد از تعرفه های صادراتی بر روی محصولات جالیزی گفت: این تعرفه ها موجب افت قیمت محصولاتی همچون پیاز و سیب زمینی شده و مغایر با حمایت از تولیدات کشاورزی است.

احمد بلندنظر از بلاتکلیفی پست فوق توزیع میانچیل و پست سیار سرجاز انتقاد کرد و افزود: در این زمینه هنوز کاری انجام نشده و پست سیار سرجاز که تابستان امسال دچار مشکل شده، هنوز اصلاح و تعمیر نشده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۸ هزار دانش آموز در ۳۳۶ مدرسه ۱۴ مدرسه دو شیفت تحصیل می کنند، اما بیش از ۵۰ واحد آموزشی به ویژه در روستاها نیاز مبرم به بازسازی دارد.

فرماندار جیرفت، با اشاره به نگاه مثبت دولت به مناطق کم برخوردار، اظهار داشت: براساس سیاست های نظام و منویات رهبر معظم انقلاب و نگاه استاندار به جنوب، جیرفت در مسیر توسعه قرار گرفته است. ابزارک تصویرابزارک تصویرابزارک تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha