امتحانات نوبت اول دوره متوسطه اول و دوم دهم تا بیستم دی برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در جلسه ستاد امتحانات دی ماه ۱۴۰۱ از برگزاری امتحانات نوبت اول دانش آموزان متوسطه اول و دوم در بازه زمانی دهم تا بیست و دوم دی ماه خبر داد و گفت: برگزاری آزمون نهایی در حوزه های اجرایی زیر ۱۰۰ نفر ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در این جلسه گفت: امتحانات دی ماه متوسطه اول و دوم از دهم تا بیست و دوم دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود، تا دانش آموزان پایه دوازدهم با خیال راحت در اولین مرحله کنکور سراسری که پایان دی ماه برگزار می شود، شرکت کنند.

وی افزود: نظارت بر امتحانات به ویژه امتحانات نهایی مورد تاکید است، ناظر امتحانات باید فقط ناظر باشد نه منشی، مراقب و...ناظر باید با تایید و هماهنگی حراست تعیین شود و بازدیدها از حوزه های امتحان نهایی توسط ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برای کاهش مشکلات حوزه های اجرا صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ تصریح کرد: برگزاری آزمون نهایی در حوزه های اجرایی زیر ۱۰۰ نفر ممنوع است، مگر اینکه مجوز از مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گرفته شود.

رضایی با بیان اینکه امتحانات هماهنگ باعث هماهنگی و حساسیت بیشتر دانش آموزان نسبت به آزمون ها می شود، عنوان کرد: یکی از اصلی ترین شاخص های سنجش، امتحانات نهایی دانش آموزان است، که برای سال تحصیلی گذشته تحلیل دقیقی در زمینه نمرات نهایی دانش آموزان انجام شده و نتایج به شهرستان ها و مناطق ارسال شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha