آغاز عملیات اجرایی اولین کارخانه تولید لاستیک های فوق سنگین کشور در کرمان

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار کرمان و سایر مسئولین عملیات اجرایی مجتمع صنعتی لاستیک ارگ کرمان اولین کارخانه تولید کننده لاستیک های فوق سنگین کشور با تولید سالانه ۳۰ هزار تن تایرهای معدنی و فوق سنگین در کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این آیین، راه‌ اندازی مجتمع صنعتی ارگ کرمان را نمودی از ورود شرکت‌ های بزرگ صنعتی و معدنی به توسعه استان کرمان دانست و گفت: کار بزرگی در حال اجراست، که برای ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم دارد و ظرفیت خوبی در منطقه ایجاد می‌ کند.

وی ادامه داد: سهامداران مجتمع صنعتی لاستیک ارگ کرمان، مجموعه‌ های بزرگ بورسی هستند، که افزایش سرمایه مجموعه را هم انجام دادند.

استاندار کرمان، بیان کرد: آنچه ما همیشه از شرکت‌ های بزرگ صنعتی و معدنی استان برای کمک به توسعه توقع داریم، در راه‌اندازی لاستیک ارگ به عنوان اولین کارخانه تولید لاستیک های فوق سنگین کشور شاهد هستیم.

ضیائی مدیرعامل مجتمع صنعتی لاستیک ارگ کرمان، نیز در این آیین ابراز داشت: تامین آب این مجموعه طی دو تفاهم نامه ۱۰ لیتر بر ثانیه ای با شرکت بوتیا و انتقال آب خلیج فارس انجام شده است.

وی همچنین گفت: طبق برنامه‌ ریزی صورت گرفته، طی سه سال این مجموعه احداث و به بهره‌ برداری خواهد رسید و سالانه ۳۰ هزار تن تولید لاستیک های معدنی و فوق سنگین را در زمینی به مساحت ۹۰ هکتار خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha