اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان و منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از امضای تفاهم‌ نامه همکاری این اداره کل با سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی شنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: این تفاهم‌ نامه با هدف برپایی همایش‌ ها، رویدادها و نمایشگاه‌ های ملی و بین‌ المللی برای ارائه فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری در حوزه‌ های گردشگری و صنایع‌ دستی، برقراری سفرهای ارزان قیمت و استفاده از ظرفیت گردشگری سلامت منعقد شده است.

وی افزود: توسعه همکاری‌ های علمی، پژوهشی و آموزشی در زمینه گردشگری، برگزاری هفته‌ های فرهنگی و گردشگری، تبلیغات ظرفیت‌ های گردشگری در رسانه‌ های مختلف و ایجاد تعامل بین فعالان گردشگری از دیگر اهداف این تفاهم‌ نامه است.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان بیان کرد: استان کرمان و جزیره کیش هرکدام به تنهایی دارای ظرفیت‌ های خاصی هستند، که می‌ توانند یکدیگر را در زمینه‌ های مختلف یاری کنند که این تفاهم‌ نامه سرآغاز این همکاری خواهد بود.

فعالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان دارای جاذبه‌ های تاریخی، طبیعی، فرهنگی زیادی است؛ بنابراین می‌ توان با برگزاری نمایشگاه‌ ها و رویدادهای مختلف در جزیره کیش این ظرفیت‌ ها را به مردم مختلف کشور معرفی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha